fbpx

המותג הוא אני

רבקה קהת


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

הרצאות ליום האישה

שיווק מכירות והצגה עצמית

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

כיום, לא מספיק להציג תוצאות עסקיות או לעשות את רשימת המשימות שלי מצוין כדי להתבלט ולהשיג את מטרותיי, הן ברמה האישית והן ברמה העסקית. בין אם מדובר בחיפוש עבודה, רצון לקידום, פתיחת עסק עצמאי או שיווק של החברה שלי, אנו נדרשים להכיר את עצמינו ולהיות מסוגלים להעביר לאחר מי אנחנו ומה הייחודיות שלנו, מה הערך שאנחנו מביאים ולמה כדאי לו להעדיף אותנו על פני אחרים.

התשובה לכל השאלות הללו היא בדיוק כמו התשובה לשאלות על מותגים מצליחים ואהובים. למה אנחנו בוחרים באפל או באאודי? למה אנחנו מאמינים לדו"ח של חברת מקינזי או קונים עוגיות אוראו ושוקולד פרה? הכל קשור להצעת ערך ולתקשור שלו החוצה. בעצם, למיתוג.

בהרצאה יוצאת דופן זו, רבקה מביאה מניסיונה העשיר בחברות רב לאומיות כמו G&P, בנק הפועלים ו – Google, כדי לתת פרספקטיבה רעננה על עולם העבודה החדש ועל תפקידנו בהובלת החיים שלנו והקריירה שלנו, על האיכויות שלנו והחוזקות שלנו ועל כל מה שאנחנו טובים בו יותר מרובוטים או בינה מלאכותית.

  • ניתן לקיים סדנא בת 7 שעות בנושא

המסר העיקרי של ההרצאה

המשתתפים יקבלו כלים להצלחה, יוכלו להציג בפני כל אחד מיהם במשפט אחד וידעו היטב מה הייחודיות שלהם ומה יש להם לתרום לצוות ולארגון בצורה שהיא יוצרת הכי הרבה ערך – וערך שרק הם מסוגלים בעצם לתת

 

כמה מילים על המרצה

רבקה קהת היא יזמית, יועצת אסטרטגיה וחדשנות, מומחית בשיווק גלובלי, מרצה ומנטורית בסטארטאפים.

כיום, מנכ"לית חברת יוניקורפ. בין לקוחותיה נמנות חברות גדולות ומובילות מתחומי הטכנולוגיה, התקשרות, התעשיה הביטחונית, משרדי ממשלה, גיימינג, בנקאות, מדיה דיגיטלית ועוד. כמו כן, רבקה מרצה ומעבירה הדרכות וסדנאות בקורסי פיקוד בכירים, קורסי ניהול ומוסדות אקדמאיים שונים.

בעבר רבקה כיהנה במספר תפקידים בכירים כגון: סמנכ"ל לקוחות מקומיים google ישראל, בשוק המקומי מול החברות המובילות במשק, חברות המדיה והפרסום.
בנק הפועלים הייתה לראש מטה החטיבה הקמעונאית, מובילת האסטרטגיה, השיווק, התכנון הפיננסי וחדר המבצעים ע"פ ביג דאטה של הבנק
P&G כיהנה במגוון תפקידים בכירים בארץ ובעולם, משנה למנכ"ל של ישראל, קפריסין ומלטה. סמנכ"ל שיווק, אסטרטגיה ומכירות בארץ ובעולם.
כמן כן, רבקה נבחרה בין "40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40" של מגזין דה מרקר.

למידע נוסף על רבקה קהת

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של רבקה קהת

    גלריית וידאו של רבקה קהת

    צילום: Picmonkey