fbpx

יסודות התכנון האסטרטגי או "השיטה להטלת ביצי זהב"

רבקה קהת

ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

שיווק מכירות והצגה עצמית

כשעה וחצי

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

אסטרטגיה היא הבסיס לחשיבה ארוכת טווח שממקסמת את התוצאות העסקיות והתועלת לארגון. כל מנהל נדרש להתוות את תכנית העבודה של הצוות שלו ובעצם להגדיר חזון, מטרה ואסטרטגיה כדי להשיגה.

הרצאה שתשלב גם דיון ועבודה מעשית, רבקה תציג את מודל OGSM לבניית אסטרטגיה עסקית עם המשתתפים ויחד יתרגלו כתיבה של אסטרטגיה תוך הבנת המכשולים, הקשיים ותיתן טיפים לבניית אסטרטגיה מוצלחת ורתימה הארגון סביבה.

בהרצאה רבקה תספר על בניית אסטרטגיה אשר תהווה השראה וחומר למחשבה הן למנהלים בכירים והן למנהלים צעירים שרק מונו. רבקה תתן דוגמאות ומחקרים ותתבל בסיפורים אישיים של רגעים מכוננים שעברה ב- Google, בנק הפועלים ו- P&G. החלק הארי של הדיון יוקדש לעבודה מעשית על אסטרטגיה עכשווית לכל יחידה עסקית, עם דיונים ערים בכל מה שנראה לכאורה "ברור מאליו" או "התשובה הנכונה" והסתכלות מזווית אחרת, זווית חוקרת ושונה מהמקובל.

 

 

המסר העיקרי של ההרצאה

המשתתפים יוכלו להגדיר לעצמם את המטרה השאפתנית שלהם, פריצת הדרך והשינוי שירצו לחולל ואת אבני הדרך שיובילו אותם להשגתו, עם בחירות מה כן ומה לא יעשו השנה, תוך הצבת מדדים ברורים ושיטות מדידה מתקדמות להצלחה.

ההפתעה הגדולה תהיה כשהאסטרטגיה תוצג בצורה יצירתית ופשוטה בעמוד 4A אחד בלבד.

כמה מילים על המרצה

רבקה קהת היא יזמית, יועצת אסטרטגיה וחדשנות, מומחית בשיווק גלובלי, מרצה ומנטורית בסטארטאפים.

כיום, מנכ"לית חברת יוניקורפ. בין לקוחותיה נמנות חברות גדולות ומובילות מתחומי הטכנולוגיה, התקשרות, התעשיה הביטחונית, משרדי ממשלה, גיימינג, בנקאות, מדיה דיגיטלית ועוד. כמו כן, רבקה מרצה ומעבירה הדרכות וסדנאות בקורסי פיקוד בכירים, קורסי ניהול ומוסדות אקדמאיים שונים.

בעבר רבקה כיהנה במספר תפקידים בכירים כגון: סמנכ"ל לקוחות מקומיים google ישראל, בשוק המקומי מול החברות המובילות במשק, חברות המדיה והפרסום.
בנק הפועלים הייתה לראש מטה החטיבה הקמעונאית, מובילת האסטרטגיה, השיווק, התכנון הפיננסי וחדר המבצעים ע"פ ביג דאטה של הבנק
P&G כיהנה במגוון תפקידים בכירים בארץ ובעולם, משנה למנכ"ל של ישראל, קפריסין ומלטה. סמנכ"ל שיווק, אסטרטגיה ומכירות בארץ ובעולם.
כמן כן, רבקה נבחרה בין "40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40" של מגזין דה מרקר.

למידע נוסף על רבקה קהת

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של רבקה קהת

    גלריית וידאו של רבקה קהת

    צילום: Picmonkey