fbpx

להמציא את עצמנו מחדש –10X

רבקה קהת

הרצאות אונליין

סדנה

ניהול ומנהיגות

מוטיבציה והשראה

חדשנות ובינה מלאכותית

שיווק מכירות והצגה עצמית

נקבע בהתאם למזמין.

אנגלית, עברית

ללא הגבלה

תיאור הסדנה

העולם השתנה וזה ברור לכולנו.
מגפת הקורונה לימדה אותנו שמה שהיה אתמול בטוח וברור מאליו, הופך היום לחסר ודאות ולפעמים כבר לא רלוונטי.
עלינו להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן, אבל במיוחד בעיתות משבר.
מחקרים מדברים על 7%-9% מהחברות שיודעות לעשות זאת בשעת משבר ויצליחו לצמוח ממנו.

כשאנחנו מכוונים להכנסות או רווחים פי 10, נדרשים אומץ ויצירתיות – מהסוג שבאופן מילולי ומטאפורי יכול להעמיד אדם על הירח.
כולכם שמעתם כבר את הסיפור: ללא דרך ברורה להצלחה כשהתחילו, הגשימו בתוך פחות מעשור חלום של כמה דורות בהתהוות.
"בחרנו ללכת לירח", אמר ג'ון פ. קנדי, "לא בגלל שזה היה קל … אלא בגלל שהיה קשה".
פתאום כולם מתלמידי בית הספר ועד המוסדות הגדולים התאספו מאחורי המשימה.
קנדי הבין שגודל האתגר מניע אנשים למעשה: שאתגרים גדולים יותר יוצרים תשוקה.

וזה, באופן אינטואיטיבי, הופך את הדברים הקשים להרבה יותר קלים לביצוע ממה שאתם חושבים.

זה מה ש- 10x עושה ש- 10% לעולם לא יכלו לעשות. בהרצאה או בסדנה, רבקה תציג דרך מקורית ופרובוקטיבית להמציא את עצמנו מחדש.
מתוך השראה מהנעשה בחברות כמו GOOGLE בחשיבה הידועה כ-10X, או ב-MOONSHOT ו-G&P ביצירת INTERVENTION.

משפט מנצח

הנה האמת המפתיעה: לעתים קרובות קל יותר לעשות משהו טוב פי 10 מאשר לעשות את זה 10 אחוז יותר טוב. כן באמת. כך.

המסר העיקרי של הסדנה

פי 10 יכול להדליק אש בלבבות, וקשה לא להתרגש ולחשוב שייתכן שגם דברים אחרים, בלתי אפשריים לכאורה, יתכנו.

מה זה אומר בשבילנו? איך זה קשור למשבר COVID-19?

  • זה אומר לקחת דף לבן ולהתחיל מחדש.
  • זה אומר לא לחשוב על "שיפורים" של 10%
  • זה אומר הלקוח במרכז – נסתכל על הכל מנקודת המבט שלו.
  • זה אומר להפעיל את שריר האמפתיה ולהבין לעומק מה החוויה הנוכחית.
  • זה אומר לחשוב פורץ דרך, אידיאלי, נועז, אחרת לגמרי.
  • זה אומר לשאול שאלות "בעצם, למה לא?"
  • זה אומר לעשות מה שיוצר ערך, יוצר אימפקט, להתמקד!

המשתתפים בהרצאה ובסדנה יצאו עם כלים להמציא את עצמם מחדש, את המודל העסקי, את תהליכי העבודה, את המוצרים או כל דבר אחר שיבחרו.
המשתתפים יוכלו להתחיל לשרטט כיווני פעולה חדשים, רלוונטיים ונועזים, בראי המגיפה והעולם שאחריה.

משך הסדנה ייקבע על פי צורכי המזמין ושיחה מקדימה.

כמה מילים על המרצה

רבקה קהת היא יזמית, יועצת אסטרטגיה וחדשנות, מומחית בשיווק גלובלי, מרצה ומנטורית בסטארטאפים.

כיום, מנכ"לית חברת יוניקורפ. בין לקוחותיה נמנות חברות גדולות ומובילות מתחומי הטכנולוגיה, התקשרות, התעשיה הביטחונית, משרדי ממשלה, גיימינג, בנקאות, מדיה דיגיטלית ועוד. כמו כן, רבקה מרצה ומעבירה הדרכות וסדנאות בקורסי פיקוד בכירים, קורסי ניהול ומוסדות אקדמאיים שונים.

בעבר רבקה כיהנה במספר תפקידים בכירים כגון: סמנכ"ל לקוחות מקומיים google ישראל, בשוק המקומי מול החברות המובילות במשק, חברות המדיה והפרסום.
בנק הפועלים הייתה לראש מטה החטיבה הקמעונאית, מובילת האסטרטגיה, השיווק, התכנון הפיננסי וחדר המבצעים ע"פ ביג דאטה של הבנק
P&G כיהנה במגוון תפקידים בכירים בארץ ובעולם, משנה למנכ"ל של ישראל, קפריסין ומלטה. סמנכ"ל שיווק, אסטרטגיה ומכירות בארץ ובעולם.
כמן כן, רבקה נבחרה בין "40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40" של מגזין דה מרקר.

למידע נוסף על רבקה קהת

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של רבקה קהת

    גלריית וידאו של רבקה קהת

    הרצאות דומות שיכולות לעניין אותך

    צילום: Picmonkey

    1. הרצאות וסדנאות
    2. להמציא את עצמנו מחדש –10X