fbpx

נדב יעקבי ואיתי אנגל

כמה מילים על המרצה

נדב יעקבי

יעקבי נולד וגדל בבאר שבע ומילדותו אהד את הקבוצה המקומית הפועל באר שבע. כתב לעיתון מעריב, חדשות ידיעות אחרונות והארץ. והיה סגן עורך "ערים". שימש כראש דסק הספורט העולמי במדור הספורט. היה בעל טור ב"גלובס "וב"העיר". ומשנת 2001 הוא כותב ב"בלייזר". יעקבי משמש כשדרן ופרשן בערוץ הספורט הוא נחשב למומחה מספר אחת בארץ לכדורגל ספרדי ומרבה להרצות בנושא ולהופיע בתקשורת. כמו כן הגיש תוכנית ספורט ברדיו תל אביב. יעקבי גם מרצה בקורס "פוטבולוגיה" של האוניברסיטה הפתוחה ובשנת 2014 מונה למנהלה המקצועי של ספורט פאנל, המכללה לתקשורת ספורט. נדב יעקבי הוא מחברם של הספרים "ברצלונה – הקבוצה הטובה בעולם", ו"ספר המונדיאל", ערך את הביוגרפיות של מסי, רונלדו וניימאר אשר הפכו כולם לרבי מכר.

איתי אנגל

איתי אנגל הינו מבכירי העיתונאים בארץ, כתב התוכנית "עובדה" בערוץ 12 והעיתונאי הישראלי היחיד שדיווח מתוך החזית מול דאע"ש בסוריה ובעירק. עיקר עבודתו ב – 20 השנים אחרונות הוא כיסוי אזורי סכסוך בעולם.

איתי ערך את מגזין חדשות החוץ בגלי צה"ל, עליו זכה ב"פרס מפקד גלי צה"ל". לאחר מס' שנים עבר לסיקור חדשות החוץ של ערוץ 2 ולאחר מכן היה העורך של חדשות החוץ.

בסקירותיו התמקד אנגל בנושאים רבים הקשורים לסכסוכים בינלאומיים וזכה לצל"ש מועדת פרס סוקולוב על עבודתו המתמשכת והראויה בדיווח מבוסניה והרצגובינה והיה לעיתונאי הצעיר ביותר המקבל אותו.


גלריית תמונות של נדב יעקבי ואיתי אנגל