fbpx

מסביב לעולם עם זיו קורן

זיו קורן


הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

תקשורת עיתונות וספרות

תרבות

60 דקות

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

הרצאה מסביב לעולם.

בהרצאתו, ישתף זיו חוויות מהמסעות, סצנות ומקומות אותנטיים אליהם הגיע עם קבוצות הצילום אותן הוא מדריך, וידבר על הרגישות הנדרשת בצילום דוקומנטרי במדינות עולם שלישי, על חשיבות "אי ההתערבות" בסיטואציה מתוך כוונה לתעד רגע אותנטי בצורה הנכונה ביותר, על מציאת ה"סיפור" בלוקיישן, על כיבוד אורחות החיים השונים ומנהגי התרבויות הרחוקות ועוד.

ההרצאה מלווה בצילומים דוקומנטריים ממסעותיו בעולם.

המסר העיקרי של ההרצאה

הצצה אל מסעות הצילום שזיו מוביל מסביב לעולם בשנים האחרונות.

כמה מילים על המרצה

זיו קורן הוא צלם דוקו ועיתונות עטור פרסים ובעל מוניטין בינלאומי, המתעד נושאים הומניטריים וחדשותיים בארץ ובחו"ל. בשלושת העשורים האחרונים הוא סיקר כמה מהאירועים הדרמטיים ביותר בעולם וקנה לו שם כאחד מצלמי הדוקו החשובים של ימינו.

זיו משמש כשגריר של CANON ומייצג בישראל את סוכנות הצילום האמריקאית  Polaris Images, עובד כצלם מערכת "ידיעות אחרונות" ומוביל מסעות צילום בעולם בשיתוף עם חברת "יומן מסע".

צילומיו מתפרסמים לאורך השנים בעיתונים ובשבועונים מהחשובים בעולם, זכו עד כה בכ-40 פרסים יוקרתיים, הוצגו בכ- 120 תערוכות בעשרות מדינות ומרוכזים ב- 21 ספרים שהוציא לאור.

בנוסף על עבודתו כצלם דוקו ועיתונות זיו קורן שופט בתחרויות צילום בינלאומיות, מרצה ומלמד בסדנאות ובאוניברסיטאות ברחבי העולם.

למידע נוסף על זיו קורן

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של זיו קורן

    גלריית וידאו של זיו קורן

    צילום: זיו קורן, הדס רוסו