fbpx

סודות שפת הגוף

דורית עוזיאל

ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

שיווק מכירות והצגה עצמית

תרבות

שעה ורבע

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

שפת הגוף היא כלי ביטוי תקשורתי לא מילולי, שלרב אנו לא מודעים אליו, אך יש לו השפעה עצומה על כל אינטראקציה אנושית. באמצעות שפת הגוף, אנו יכולים ללמד את הזולת כיצד להתייחס אלינו.

בהרצאתה מדברת דורית על כוחה של שפת הגוף, שיפור הביטוי האישי, מימיקה ושימוש בידיים, סגנונות ישיבה והשפעתם על המסר,הבדלים מגדריים בשפת הגוף והעברת מסר בפני קהל.

דורית משתמשת בפורמט ייחוד ומפתיע של הרצאה המשלבת צילום של המשתתפים והדגמה חיה של סודות שפת הגוף בזמן אמת.

המשתתפים ייחשפו לאסטרטגיות, המסייעות להם לתכנון תהליך התקשורת הבינאישית, באמצעות פיתוח המודעות לשפת הגוף וההקשבה דרך העיניים.

בהרצאה מנותחת שפת הגוף ומחוות התקשורת הבין אישית שהתקיימה בין הנוכחים בהקשרים שונים עפ”י בחירת המזמין – תקשורת בין אישית, תדמית אישית ומקצועית, רושם ראשוני, שיווק, שירות ומכירה. זוגיות, ראיונות עבודה ועוד.

משפט מנצח

זה לא מספיק להיות צודק אם למראית עין אתה טועה

המסר העיקרי של ההרצאה

"אני אוספת חוזקות של הקהל ומלמדת אנשים כיצד ניתן לשמוע דרך העיניים ועד כמה הם אחראיים לאיך מתייחסים אליהם"

 

כמה מילים על המרצה

דורית עוזיאל יועצת ומרצה מהמובילות והמוערכות בישראל בתחום שפת הגוף, התקשורת הבין אישית, הפרזנטציה והתדמית האישית והמקצועית.

לדורית יכולות אבחון מעולות וביחד עם נסיון מצטבר של 25 שנים, רמת מקצועיות גבוה ואהבה למקצוע מצליחה דורית להוביל אלפי אנשים במסגרות אקדמאיות פרטיות וארגוניות (החל מפוליטקאים, מנהלים בכירים, אנשי שירות, מכירה ועוד) לשיפור התדמית האישית והמקצועית, התקשורת הבין אישית והיכולת הפרזנטטיבית שמביאים לשיפור ביצועים בארגונים בתחומי השירות, השיווק והמכירה.

ארגונים רבים השתמשו בידע של דורית לביצוע שינויים במערכי השירות שלהם הן בהשבחת הפן האנושי והן בנראות של מרכזי השרות והמכירה.;המפגשים עם דורית חווייתיים, צבעוניים, מעניינים ומעודכנים להתפתחויות המהירות המתרחשות חדשות לבקרים. דורית הנה בעלת תואר שני בהצטיינות במנהל החינוך ומרצה בכירה במיומנויות בתקשורת במספר מוסדות אקדמיים בארץ. דורית עוזיאל משמשת כפרשנית באמצעי התקשורת ואף כתבה טור שפת הגוף בעיתון גלובס.

למידע נוסף על דורית עוזיאל

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    הרצאות / סדנאות נוספות של דורית עוזיאל

    גלריית וידאו של דורית עוזיאל