fbpx

לעשות חינוך רלוונטי בעולם סינגולרי

ארז ליבנה

ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

חדשנות ובינה מלאכותית

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

העולם שועט ומשתנה בלי הרף אך אל מול השינוי, סלע יציב עומד אדיש לשינוי: מערכות החינוך.

אופי הלימוד ותכניו נותרו כפי שהיו ומתרחקים יותר ויותר מרלוונטיות. בעולם המציב אתגרים חברתיים ומוסריים חדשים, כיצד נכין את הלומדים למציאות אליה הם נולדו וכיצד נהיה אנשי חינוך רלוונטיים לאתגרי המאה ה-21?

ארז ליבנה יתרום מניסיונו רב השנים בתחום החינוך. כיזם חינוכי הוא חבר בצוות ההקמה של התיכון הייחודי דרור גליל "הבית ספר למקצועות המחר", מייסד תוכנית "בית הספר הסינגולרי" וחבר בועדה המדעית של פארק קראסו למדע. ייצג את ישראל בתוכנית של מדענים ויזמים בבסיס של נאס"א בקליפורניה בו דנו באתגרים הגדולים שעומדים בפני המין האנושי בעשורים הקרובים באמצעות פרויקטים שיעודם שינוי את העולם לטובה. מקדם את עקרונות החדשנות הסינגולרית לקידום רלוונטיות, מצוינות וחינוך לערכים במערכת החינוך.

המסר העיקרי של ההרצאה

כיצד בהחלטות פשוטות ניתן להפוך את העשייה החינוכית לרלוונטית למציאות חיינו?

כמה מילים על המרצה

ארז ליבנה, מדען מוסמך מכון ויצמן למדע, יזם סדרתי וחוקר עתידים.

ייסד את חברת הביוטק Vecoy וכן את עמותת הסינגולריות הישראלית. ייצג את ישראל בתוכנית הכשרת מנהיגי העתיד שהתקיימה בבסיס של נאס"א בקליפורניה בה פועלים להתמודד עם האתגרים הגדולים שעומדים בפני האנושות בעשורים הקרובים. מתמחה במגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות ורואה בקידמה הזדמנות ליצירת עולם טוב יותר אך גם מקור לאתגרים מוסריים וחברתיים שטרם פגשנו קודם. מרצה ומייעץ לגופים פרטיים וציבוריים בדבר הערכות לעשורים הבאים.

למידע נוסף על ארז ליבנה

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של ארז ליבנה

    גלריית וידאו של ארז ליבנה