fbpx

התחלות חדשות – בעבודה, במשפחה ובזוגיות

פרופ' יורם יובל

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

ספורט בריאות ותזונה

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

הרצאה מיוחדת לראש השנה במפגשי עובדים ואירועי הרמת כוסית בחודש ספטמבר.

ראש השנה בפתח, ואיתו מחשבות על התחלות חדשות ו ”חישוב מסלול מחדש”. רובנו רוצים לחולל שינוי לטובה באחד מן התחומים הללו – עבודה וקריירה, משפחה וזוגיות – ולהיות מאושרים ופוריים יותר.

בעבודה נלמד מה קובע את רמת האושר במקום העבודה, ובחיינו בכלל. נברר האם לכל אחד מאתנו יש ייעוד בחיים, שבו הוא יצטיין ויצליח, והיכן, בעזרת תובנות ממחקרים על עולם העבודה, נוכל למצוא אותו.

במשפחה מחקרים פורצי דרך על יחסי הורים וילדים העלו בשנים האחרונות ממצאים מפתיעים שיכולים להגביר מוטיבציה ופרודוקטיביות, להקטין מתחים, ולשפר את התקשורת בין הדורות בבית – ולא פחות חשוב – במקום העבודה.

בזוגיות נכיר את האזורים במוח המשתתפים בפענוח רגשות ובוויסות רגשי, ונראה כיצד להיעזר בהם לשיפור היחסים עם בן או בת הזוג שלנו. לקינוח, נלמד את הכללים המוכחים לזוגיות ארוכת ימים, שניסח פרופ’ ג’ון גוטמן.

המסר העיקרי של ההרצאה

בהרצאה חד-פעמית זאת לרגל השנה החדשה, ידבר פרופ’ יובל, בהומור המיוחד לו, על המושג החמקמק אושר, ויסביר כיצד ליישם אותו בכל אחד מהתחומים (עבודה, משפחה וזוגיות).

כמה מילים על המרצה

פרופ' יורם יובל הוא פסיכיאטר וחוקר מוח.
פרופ' יובל הוא חבר האגף לרפואת המוח בבית החולים הדסה עין כרם.
הכשרתו הרפואית והמדעית ותחומי הידע בהם הוא שולט, בשילוב יכולתו ללמד נושאים מדעיים מורכבים בשפה מובנת לכל מאזין, הפכו את יובל לאחד המרצים המבוקשים והפופולריים בישראל.
פרופ' יובל הגיש והיה יועץ מדעי לסדרות הטלוויזיה (קשת): "איך להיות מאושר בשישה שיעורים", "איך להצליח בשישה שיעורים", ו"משפחה מאושרת בשישה שיעורים". בנוסף הוא מנחה שנים רבות את תכנית הראיונות המצליחה 'שיחת נפש' בטלוויזיה החינוכית ובערוץ 8.
ליובל טור קבוע במוסף סוף השבוע של 'ידיעות אחרונות', ופינה קבועה בתכנית הבוקר "העולם הבוקר" עם אברי גלעד והילה קורח.

למידע נוסף על פרופ' יורם יובל

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של פרופ' יורם יובל

    גלריית וידאו של פרופ' יורם יובל

    צילום: אביב לוסקי, חורחה נובומינסקי, מירי אקשטיין, ניר שטינברג, עלמה עוזיר