fbpx

מצוינות תחת אש

מבעד לסירים ולמחבתות של שף אסף גרניט

אסף גרניט – שף ומסעדן בינלאומי. מגיש ומנחה תוכניות טלוויזיה.

נחשב כמוביל המהפכה בתרבות השירות והאירוח בארץ ובאירופה ונמצא בין מבשרי האוכל הים תיכוני המודרני למעלה מ-20 שנים.

אסף נולד וגדל בירושלים, שם גם התפתחה התשוקה והאהבה שלו לבישול. החל משיטוט בין הטעמים והניחוחות של הדוכנים בשוק היישר לסירים, הריחות והטעמים של המטבח של סבתו.
על אף שמעולם לא למד בישול בצורה מסודרת, האופי החזק ללא פשרות, היכולת להתגבר על מכשולים ולהתעצם מתוך לחץ וקושי סייעו לו להתקדם, להתפתח ולהגיע להישגיו כיום.

לאסף מסעדות רבות, כאשר המוכרות וזוכות הפרסים מתוכן הן 'מחניודה' בירושלים, 'קואול אופיס' בלונדון, 'בלאגן' בפריז, ומסעדת 'שבור' בעלת כוכב משלן בפריז.
לכל אחת ממסעדותיו יש סיפור ואווירה משל עצמה, אך כולן חולקות את המפגש בין רחובות ירושלים לסודות הבישול האירופאי ובישול במטבח עילי.
אך אל תטעו, על מנת להצליח בתחום מסוים, הכישרון לבדו לא מספיק.
צריך להתמיד, לדעת לעבוד באופן יעיל, ללמוד ללא הפסקה את סודות המקצוע והתחומים הקשורים אליו.

אסף הצליח בכל אחת ממסעדותיו ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור הלקוח בעזרת האש, הלהבות, השחרור ותחושת החופש של המטבח לצד הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.
ניכר שהוא חושב על הכל באופן המאפשר שיפור מתמיד שלו ושל הסביבה שלו, מחוויית הלקוח, עיצוב העסק, העובדים, לקיחת סיכונים, מימוש, גדילה, למידה, שילוב, ועד לרווח הכלכלי שיאפשר צמיחה עתידית.

גרניט, שלא פעם כונה כ"השף הישראלי הטוב בעולם" נותן לנו הצצה קטנה לסודות הניהול בתוך סירי הלחץ הגועשים ביותר. הרצאותיו וסדנאותיו עוסקות ונוגעות לא רק בעולם המסעדנות, חקר גסטרונומי ומכלול התרבויות, אלא גם בעולם היזמות והעסקים.

שף אסף גרניט מעביר הרצאות מרתקות שיעזרו לכם, לחברה שלכם, למנהלים ולעובדים לדעת איך להשתפר ולהעניק כלים לשיפור חווית הלקוח ולמצוינות.
רוצים לקרוא עוד אודות סודות ההצלחה של אסף?

מוזמנים לעיין בהרחבה במאגר המרצים שלנו ולמצוא עוד המון סיפורים מעניינים והרצאות מרתקות שמחכות לכם שם.

לכניסה לעמוד המרצה של אסף גרניט והזמנת הרצאה לחצו כאן.