fbpx

יום האישה 2023 - פעילות הרצאות ותוכן

יום האישה הבינלאומי שמח לכולן!

 

כמו בכל שנה, אנו מציינים את יום האישה הבינלאומי כדי להזכיר, להוקיר ולחגוג את כוחן של הנשים ואת הישגיהן בכל התחומים שצברו בעבר, ממשיכות לצבור בהווה ותמשכנה לצבור בעתיד!

יום או למעשה חודש שכולו חגיגה אחת גדולה, מלאה כבוד, הערכה, גאווה ואהבה לנשים ברחבי העולם.

 

אנחנו ב SPEAXIT גאות במרצות המדהימות שלנו בכל יום במהלך השנה, אבל יום האישה הוא בהחלט סיבה לומר זאת פעם נוספת בקול רם – אנחנו גאות בכן!

אז לכל מי שעדיין מהסס, תוהה, או שלא ידע במי לבחור (כי באמת יש לנו נבחרת שקשה לבחור ממנה), ריכזנו לכן כמה מהמרצות המטורפות שלנו..

 

⚪ בהחלט אפשר לפתוח את הרשימה עם אלופת העולם שלנו, ירדן ג'רבי, שמזכירה לכולנו כמה חשוב לחלום בגדול, להתמיד ולהעז!

🟡 דפנה ליאל, כתבת חדשות 12 בכנסת, מרצה ומנחה מהמבוקשות שיש, שמרתקת ומעשירה כל פעם מחדש על מנהיגות נשית.

🟠 כמובן שאת שירה איסקוב כולנו מכירים. סמל לעוצמה נשית, אומץ וכנות שנותנת השראה ענקית ונכנסת ללבבות של כולם.

🔴 ואם כבר מדברים על הסרת מחסומים, לשושי ג'מבר אין דבר העומד בפני הרצון, במיוחד כשהרצון מדבר על ההצלחה בחיים.

🟣 קרן מרציאנו, אחת העיתונאיות הוותיקות והמוערכות בחדשות 12, האחת שגורמת לכלכלה להישמע נושא פשוט ונותנת לכולנו השראה על קריירה ועל נשים בעמדות ניהול.

🔵 אדוה דדון, כתבת התחקירים של חדשות 12, מרתקת ומספרת על חשיבה אחרת, מדויקת, על אומץ ועל קבלת החלטות ומשתפת גם את סיפורה האישי.

🟢 שלי לנצמן, האישה הראשונה להיות מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, מדברת על קריירה שלנו כנשים, על הובלה ועל מנהיגות ונותנת השראה ותזכורת שהבחירה היא תמיד בידיים שלנו.

🟤 עם ניסיון של 25 שנה ומספר 1 בתחום, דורית עוזיאל האלופה תצחיק אתכן ותחשוף את סודות שפת הגוף ואת הכוח שמסתתר מאחורי הידיעה שלהם.

 

חברות וארגונים רבים כבר הזמינו את מיטב המרצות אליהם ביום האישה למגוון הרצאות מרתקות, משכילות ומעוררות השראה! אל תישארו מאחור..

 

 

קרדיט לתמונות: עדי הוברמן/מיימונ'ס | שרון גבאי | עופר חג'יוב | עדי אורני