fbpx

לכל אדם יש את האוורסט שלו

דניאל וולפסון


הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

הרצאות ליום האישה

60 דקות

אנגלית, רוסית, עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

במאי 2021 עמדה דניאל על גג העולם והפכה להיות האישה הישראלית הראשונה שהעפילה לפסגת אוורסט, ההר הגבוה בעולם, בגובה של 8,848 מטר.

בהרצאה מרתקת ומעוררת השראה, מספרת דניאל על המסע הסוחף שעברה בדרכה לפסגה ובחזרה.
על הקשיים וההתמודדות עם מהמורות בלתי צפויות, על הרגעים בהם הסתכלה למוות בעיניים, על כוח רצון, דריכות ודבקות באמונה, שלעיתים נראתה בלתי סבירה, בהגשמת החלומות ועל הידיעה הפנימית שהכל אפשרי.

כמו בטיפוס הרים, סיפורה של דניאל מלא בעליות וירידות, כישלונות ורגעי אושר, מרגעים חסרי תקווה, בהם הכל היה נראה אבוד לתקומה ולהגשמת חלומות.

דניאל מעבירה את הרצאה בעברית, אנגלית ורוסית

משפט מנצח

החיים הם אוסף של רגעים קטנים – אוורסטים קטנים.
אל תפספסו את הכאן ועכשיו!

המסר העיקרי של ההרצאה

הפסגה היא לא המטרה. השביל הוא הדרך והוא מסמל את מסע חיי.

כמה מילים על המרצה

דניאל וולפסון, עו"ד, קרייריסטית בעלת משרד עורכי דין, אם יחידנית ומטפסת הרים. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, ותואר ראשון ושני במשפטים.

דניאל וולפסון היא לכאורה אישה "רגילה", אלא שלא. דניאל היא הכל חוץ מרגילה.
היא האישה הישראלית הראשונה והיחידה שהגיעה לפסגת האוורסט והניפה עליה את דגל ישראל.

סיפורה של דניאל מתחיל בברית המועצות בתקופות הזעם הקשות מאחורי מסך הברזל במלחמה הקרה. ממשיך לקריירה משגשגת במקצוע תובעני לצד גידול ילדיה כאם חד הורית ולתאונה הרסנית ששינתה את חייה מקצה לקצה.

דניאל גילתה את תשוקתה ואהבתה לטיפוס הרים לפני כעשור, לאחר שעברה תאונת סקי קשה שיצאה ממנה בנס. על אף שהרופאים לא האמינו שהיא תחזור ללכת, דניאל ידעה שהיא "עוד תכבוש את האוורסט".
אמנם באותו רגע זו הייתה מטאפורה בלבד, אבל עם הזמן החלום הפך למציאות ומאז היא מטפסת על הפסגות הגבוהות והמאתגרות ביותר על פני כדור הארץ.

היא טיפסה לפסגות ההרים הגבוהות בעולם כולל פסגת האוורסט, הר וינסון באנטארקטיקה , הר דנאלי באלסקה, הר לוהטצה בנפאל, הר אלברוס ברוסיה, הר אקונקגווה בדרום אמריקה ועוד מסעות רבים, מאתגרים ולא פשוטים ברחבי העולם.

דניאל משלבת בין עיסוקה המקצועי בתחום עריכת דין ובין הדחף לגלות אתגרים חדשים בעולם. היא מאמינה שמסעות הטיפוס או הטרקים ברחבי העולם מאפשרים לנו לצאת מאזור הנוחות, לחוות חוויה אתגרית, להכיר תרבות אחרת , לטעום אוכל אחר וכמובן לפגוש חברים חדשים שהופכים להיות המשפחה שלנו.

למידע נוסף על דניאל וולפסון

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    הרצאות / סדנאות נוספות של דניאל וולפסון

    גלריית תמונות של דניאל וולפסון

    גלריית וידאו של דניאל וולפסון

    צילום: אבישג שאר-ישוב