fbpx

כוחה של קהילה: הצצה לעולם הקהילות הפנים ארגוניות

רות עדן


הרצאות אונליין

חדשנות ובינה מלאכותית

שיווק מכירות והצגה עצמית

60 דקות

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

בעידן פוסט קוביד, לתוך עולם ניהול העובדים נכנס מימד חדש: הצורך בשייכות.

לפתע, ערכן של הטבות חומריות שהיו נהוגות עד כה, פוחת – והעובדות והעובדים מחפשים מקום בו הם ירגישו שקולם נשמע, שיש להם מרחב להתייעצות עם קולגות, שקיים אופק להתפתחות האישית שלהם.

על כל אלו (ועוד), נותנות מענה הקהילות הפנים ארגוניות: מרחב מטריציוני המקדם מספר אג׳נדות מרכזיות: הגברת ה-loyalty וה-employee engagement מחד, ועידוד למידה ותהליכי האבקה מנגד.

 

המסר העיקרי של ההרצאה

בהרצאה זו נלמד מהי קהילה (ומה ההבדל בינה לבין קבוצה), נשאב השראה מתהליכים שהתרחשו בארגונים אחרים, ונעשה את הצעדים הראשונים שלנו בדרך להקמת קהילה פנים ארגונית.

כמה מילים על המרצה

רות עדן, מנכ"לית ושותפה מייסדת בחברת Community Forward, חברת ייעוץ ואסטרטגיה מובילה בתחום הקהילות בישראל. רות מובילה בחברה את תחום קהילות המותג, קהילות פנים ארגוניות וקהילות חברתיות.

רות מלווה רבים מלקוחות החברה בתהליכי עומק של יצירת אסטרטגיה מובנית לניהול קהילה כחלק מהתכנית העסקית, השיווקית או הפנים ארגונית שלהן, ובכך מסייעת להן לממש את היעדים והמטרות שהציבו לעצמן. כחלק מפעילותה בחברה, רות גם מעבירה סדנאות והכשרות לניהול קהילה בעיקר בקרב חברות וארגונים המעוניינים להקנות לעובדיהם כישורי ניהול קהילה.

רות הינה עורכת דין במקצועה, המייעצת גם למנהלי קהילות על אספקטים משפטיים בתחום ניהול הקהילות. בעברה, ניהלה רות את מחלקת השיווק של פירמת Pearl Cohen, פירמת עורכי דין ועורכי פטנטים בינלאומית.

רות היא בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים ומנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, ומובילת הפודקאסט "The Community Factor" לצד חן הרשקוביץ אוחיון, העוסק באימפקט שקהילות יוצרות בסביבה העסקית והארגונית.

למידע נוסף על רות עדן

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של רות עדן

    גלריית וידאו של רות עדן

    צילום: עומר הכהן, אורי מגנוס, אחינועם אגם