fbpx

סדנת מבוא למיינדפולנס

פאולה רוזנברג

סדנה

מוטיבציה והשראה

ספורט בריאות ותזונה

כשעה

עברית

ללא הגבלה

תיאור הסדנה

איך לאמן את התודעה לנוכחות ולתשומת לב למה שקורה כאן ועכשיו?

איך להתבונן במחשבות, ברגשות, בתחושות, בחשקים ובכמיהות, באופן שונה מזה שהתרגלנו אליו?

זה נשמע מעורפל ואולי אפילו יומרני ויחד עם זאת, זה הרבה יותר פשוט וישים ממה שנדמה.

אנשים רבים חושבים שמדובר במדיטציה ונרתעים מהמילה הזו. גם אני נרתעתי ממנה בעבר, עד שפגשתי את עקרונות המיינדפולנס. האמנתי שזה לא יתאים לאשת קריירה כמוני, שחיה בלוח זמנים תובעני. חשבתי שרק מי שחי ללא הלחץ של משפחה-עבודה-בית יכול ליישם אורח חיים שכזה. מסתבר שטעיתי, כי היום אני יודעת שאמצעות תרגול יומיומי קצר ופשוט, ניתן לחדד את הריכוז, לשפר את מצב הרוח, להפחית מתח, לשפר את תפקוד המערכת החיסונית, ואפילו לסייע בבניית הרגלי אכילה נכונים ואיזון משקל.

לא חייבים להתבודד על הר גבוה או לפרוש למדבר. אפשר פשוט לסגור את הדלת במשרד או להתיישב על המיטה בחדר השינה. 5 דקות ביום. זה מה שתתבקשו להקדיש.

השיטה הוכחה במחקרים מדעיים ובעקבות זאת הרפואה אימצה את המיינדפולנס ככלי טיפולי במרפאות היוקרתיות ביותר ברחבי העולם.

נטעם על קצה המזלג את העקרונות הבסיסיים ביותר של השיטה.

המסר העיקרי של הסדנה

איך להיות כאן ועכשיו?

כמה מילים על המרצה

פאולה הינה מומחית לנטורופתיה ורפואה טבעית. עד גיל 25, פאולה עבדה כעורכת דין במשרד יוקרתי ובילתה את מרבית זמנה כשהיא מלווה בתחושת כאב, עייפות ותשישות. הגילוי של התזונה הטבעית היווה נקודת מפנה בחייה שאת עוצמתה לא יכלה לדמיין מראש. השינוי בהרגלי האכילה מילא אותה באנרגיה ובמרץ ואפשר להיפטר מכאב עיקש שלא הירפה. בעקבות המהפך האישי התגבש בה הרצון ללוות אחרים במסע אותו חוותה בעצמה והיא התמסרה ללימודי רפואה טבעית ונטורופתיה.

כיום, פאולה היא מרצה מבוקשת בפורומים מקצועיים ובארגונים, יועצת קולינרית, מנחת סדנאות ומטפלת. היא נשואה לאיש התקשורת ליאון רוזנברג, יחדיו הם מנחים את תכנית הבוקר היומית "בוקר בריא" בקשת העוסקת באקטואליה, בריאות, הורות וצרכנות.

הרצאותיה מותאמות לגישות המתקדמות ביותר בעולם התזונה וצמחי המרפא כחלק מאורח חיים אפשרי לאנשים עובדים. פאולה מקפידה להציע תמיד ארגז כלים שפוי ופרקטי לאנשים שרוצים לשלב בין קריירה, משפחה, בילויים וטיפוח הגוף והנפש.

למידע נוסף על פאולה רוזנברג

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של פאולה רוזנברג

    גלריית וידאו של פאולה רוזנברג

    1. הרצאות וסדנאות
    2. סדנת מבוא למיינדפולנס