fbpx

סדנה - להביט, להקשיב, להבין

שי גולדן

ניהול ומנהיגות

סדנה

מוטיבציה והשראה

שיווק מכירות והצגה עצמית

ארבע שעות

עברית

עד 150 איש

תיאור הסדנה

אחת המיומנויות האבודות של התקופה הזאת, היא אמנות ניהול השיחה. הכישור הבסיסי והחשוב ביותר בתקשורת בינאישית יומיומית הולכת לאט-לאט לאיבוד בסבך של תחליפים דיגיטליים, הפרעות קשב ואינספור רעשים וגורמים מסיחי דעת אשר מקשים מאד עלינו לנהל כהלכה את אחת הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר לתקשורת פורייה ומועילה: השיחה. בסדנה זו ינתנו כלים לניהול דיאלוג ולהפקת מיטב ממפגש בין – אישי ומקצועי.

יהיה זה ראיון עבודה, תהיה זו פגישת עסקים, שיחת משוב, ראיון עם איש תקשורת או שיחת התייעצות בין חברים למקום העבודה – מעטים יודעים כיצד לנהל שיחה, להפיק ממנה את המיטב ואת המירב; להעביר מסרים, ובעיקר: לזהות את המסרים שהצד שממול מנסה להעביר לנו, אם באמצעים מילוליים ואם בתקשורת בלתי אמצעית. היכולת לנהל שיחה ודיאלוג מעמדה של מודעות והכרה הכרחית להצלחה לא רק בעסקים ובניהול, אלא גם במגע השוטף עם עובדים, קולגות, שותפים ואפילו יריבים.

בסדנה מקצועית יעביר שי גולדן – עיתונאי ומארח בתכניות רדיו וטלוויזיה, אשר ניהל מאות מפגשים וראיונות, את הסודות המקצועיים ואת הכלים הנדרשים לקיים ראיון ושיחה, מפגש של אחד על אחד או של אחד מול כמה משתתפים. החל באמנות ההקשה, דרך מיומנות הבנת וזיהוי המסר, עבור בזיקוקו לתמצית ברורה וחדה, לצד זיהוי המסר הסמוי אשר מתחת לפני השטח והפיכתו למסר גלוי. בסדנה נעבוד על מיומנויות תקשורת הכרחיות להצלחה בתחום הדיאלוג ועל כלים לחלץ ״כותרת״ או ״שורה תחתונה״ מכל מפגש. נלמד כיצד להשתמש בהומור, כיצד להפעיל אמפתיה ומתי להיות אסרטיביים והחלטיים.

הסדנה מיועדת למנהלים בארגונים, מהדרגים הזוטרים ועד לצמרת; כמו גם לאנשי עסקים ומנהלים שמיומנות השיחה שלהם היא לעתים ההבדל בין הצלחה לכישלון, בין הישג לבין תבוסה.

המסר העיקרי של הסדנה

הסדנה תעבוד על מיומנויות תקשורת הכרחיות להצלחה בתחום הדיאלוג ועל כלים לחלץ ״כותרת״ או ״שורה תחתונה״ מכל מפגש. נלמד כיצד להשתמש בהומור, כיצד להפעיל אמפתיה ומתי להיות אסרטיביים והחלטיים.

כמה מילים על המרצה

שי גולדן הינו סופר, עיתונאי ואיש טלוויזיה ישראלי. שי בעל תואר ראשון בספרות משווה מאוניברסיטת בר- אילן ותואר שני בספרות עברית מאוניברסיטת בן-גוריון שבגנב. את דרכו בעולם הבידור והתקשורת החל שי כעיתונאי במדורי התרבות והספורט באתר "וואלה!". בהמשך, היה מבקר טלוויזיה בידיעות אחרונות, עורך מוסף התרבות של מעריב, סמנכ"ל תוכן וערוצים בענני תקשורת ועורך המוסף הפוליטי של עיתון הארץ. בנוסף לקריירה התקשורתית כתב גולדן מספר ספרים אשר רובם בעלי רקע אוטוביוגרפי.

שי השתתף בתכנית הטלוויזיה החושפנית "מחוברים", בה חשף את חייו לעיני המצלמות וסיפר את סיפור היתמות והאימוץ שלו, יחסיו המורכבים עם בני משפחתו ואת המסע בעקבות אמו הביולוגית. כמו כן הנחה את המגזין היומי "סוגר עניין" בערוץ 13 המסכם את חדשות היום, משנת 2011 הוא מגיש את תכנית הרדיו השבועית "מייבשים את הביצה" ברדיו תל-אביב 102FM וכיום משמש גם כעורך חבילת סוף השבוע בעיתון גלובס.

 

למידע נוסף על שי גולדן

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    הרצאות / סדנאות נוספות של שי גולדן

    גלריית תמונות של שי גולדן

    גלריית וידאו של שי גולדן

    1. הרצאות וסדנאות
    2. סדנה – להביט, להקשיב, להבין