תיאור הסדנהз>
העולם השתנה וזה ברור לכולנו.
מגפת הקורונה לימדה אותנו שמה שהיה אתמול בטוח וברור מאליו, הופך היום לחסר ודאות ולפעמים כבר לא רלוונטי.
עלינו להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן, אבל במיוחד בעיתות משבר.
מחקרים מדברים על 7%-9% מהחברות שיודעות לעשות זאת בשעת משבר ויצליחו לצמוח ממנו.
כשאנחנו מכוונים להכנסות או רווחים פי 10, נדרשים אומץ ויצירתיות – מהסוג שבאופן מילולי ומטאפורי יכול להעמיד אדם על הירח.
כולכם שמעתם כבר את הסיפור: ללא דרך ברורה להצלחה כשהתחילו, הגשימו בתוך פחות מעשור חלום של כמה דורות בהתהוות.
"בחרנו ללכת לירח", אמר ג'ון פ. קנדי, "לא בגלל שזה היה קל … אלא בגלל שהיה קשה".
פתאום כולם מתלמידי בית הספר ועד המוסדות הגדולים התאספו מאחורי המשימה.
קנדי הבין שגודל האתגר מניע אנשים למעשה: שאתגרים גדולים יותר יוצרים תשוקה.
וזה, באופן אינטואיטיבי, הופך את הדברים הקשים להרבה יותר קלים לביצוע ממה שאתם חושבים.
זה מה ש- 10x עושה ש- 10% לעולם לא יכלו לעשות. בהרצאה או בסדנה, רבקה תציג דרך מקורית ופרובוקטיבית להמציא את עצמנו מחדש.
מתוך השראה מהנעשה בחברות כמו GOOGLE בחשיבה הידועה כ-10X, או ב-MOONSHOT ו-G&P ביצירת INTERVENTION.