fbpx

מאפס למאה: ההרצאה של שי גולדן תגרום לכם לחיות יותר טוב

שי גולדן, אחד העיתונאים המצליחים והמוכרים בישראל, סופר, מרצה ואיש טלוויזיה, נושא איתו סיפור חיים לא פשוט שתחילתו בבית יתומים בו בילה את שש השנים הראשונות של חייו והמשכו בהתמודדות נפשית לא פשוטה עם ההשלכות של תחילת חייו.

בהרצאה "מאפס למאה" עליה תוכלו לקרוא כאן ואותה תוכלו להזמין דרך Speaxit בחר גולדן לעלות על הבמה ולספר את סיפורו, לא רק את סיפור החיים המרתק שלו – אלא גם את התובנות מהקשיים ומהאתגרים ואיך להפוך את אלו למקפצה להצלחה.

"ההרצאה נבנתה כסיפור, כמעט לכל דבר", הוא מספר, "אבל מכיוון שמדובר בסיפור חיים שנכתב עליו ספר והומחזה לפיו הצגה, בחרתי את החלקים שיתחברו וייצרו לבסוף את המשמעות המשולבת בסיכום, עבור המסר המלווה – שהוא הסיבה המרכזית להרצאה".

מה בעיניך המטרה של ההרצאה מול הקהל? מה היה לנגד עיניך כשבנית אותה?

"א. לרתק. ב. לשעשע ולהצחיק. ג. לעורר מחשבה. ד. להניע לפעולה ובמילים אחרות הסיפור שלי נועד לעשות דבר אחד מרכזי – לגרום לכל מי שיוצא מההרצאה להתבונן על חייו ולומר – ״אני יכול לחיות אותם יותר טוב. יש לי כוחות גדולים, שאינני משתמש בהם די. אני מסוגל לעשות זאת. אפשר לעשות ולהשיג הכל״.

אילו תגובות מעוררת ההרצאה?

"רבים ניגשים אליי לאחר ההרצאה ואומרים לי שלמרות שקראו את הספר, או צפו בהצגה, או בתכנית בהשתתפותי, הסיפור סופר בהרצאה בדרך אותה טרם שמעו; וגם, שיש להרצאה אפקט מטלטל ומעורר גדול בהרבה מהפלטפורמות האחרות, בגלל השילוב בין דמע לצחוק ובגלל הנוכחות האישית שלי מול הקהל, שטוענת את כל הערב במשמעות נוספת. יש לקרוא על אדם שעבר גיהינום והפך אותו לחיים של הצלחה ותפקוד ויש לפגוש את הבנאדם פנים אל פנים".

"בצניעות רבה – עמדתי בפני ועדי עובדים, חוגי בית, עובדים סוציאלים, כנס עורכי דין, חברות הייטק, תלמידי תיכון, אסירים, מנהלים במגוון חברות, מעון נשים מוכות, בית אבות וספריות – התגובות, בכל פעם מדהימות אותי", הוא מוסיף, "תלמיד תיכון בן 17, עורך דין בן 45 ואיש עירייה מדרום הארץ, ניגשים אליי כולם בסוף האירוע ואומרים לרוב שלושה מסרים: א. נותרתי חסר נשימה. זה היה מרתק. מסופר באופן שאי אפשר לזוז מהכסא. ב. נתת לי משקפיים חדשים להתבונן בהם על חיי ועל החיים בכלל. ג. איך פונים אליך להרצאה? יש לי חבר/אח/דודה/ילד שמוכרח לשמוע את זה״.

עוד על ההרצאה "מאפס למאה" תוכלו לקרוא כאן. ההרצאה מתאימה לכלל העובדים, מנהלים בחברות, לימי גיבוש, לאירועים עסקיים ולכל פעילות מעוררת השראה.

תגיות: