fbpx

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן – ראיון עם ד"ר יניב לויתן

צמד המילים "מהפכה דיגיטלית" משקף מצב לגמרי יומיומי. טלפונים חכמים שנמצאים בכל יד, החל מגיל צעיר מאד, רשתות חברתיות שמכתיבות את הקצב שבו אנחנו מתקשרים עם העולם, מכשור טכנולוגי שמייעל כמעט כל תהליך שאנחנו עוברים ביומיום וכלכלה שמבוססת טכנולוגיה והתפתחות.

זהו תהליך שמשנה את סדרי החיים, את שיטות העבודה והתהליכים שאנחנו מנהלים מדי יום. זהו התהליך החשוב שנמצא במרכז ההרצאה המצוינת של ד"ר יניב לויתן – "השלכות המהפכה הדיגיטלית". לויתן, שנחשב למומחה בינלאומי ללוחמת מידע ומומחה גם לשיווק דיגיטלי, מביא בהרצאה את זווית הראייה שלו על המהפכה הגדולה הזו.

הוא יועץ בעל ניסיון עצום בליווי תהליכים ותוכניות במגזר הפרטי והציבורי, מרצה מצטיין בטכניון ומול קהל הפורומים הבכירים ביותר בארץ, סופר ומומחה לתהליכי שיווק כפי שהם מתחברים למהפכה הדיגיטלית של היום.

רובוטים יהפכו לבני אדם?

יש אינספור שאלות שצפות כשקוראים מחקרים, שומעים הרצאות ודעות בנושא השינוי הדיגיטלי והטכנולוגי של העידן הנוכחי – וזה שיבוא אחריו. התחום הבולט ביותר הוא הרשתות החברתיות, שהופכות למשהו שהוא חלק מהשגרה ויותר מכך – חלק מהדרך שבה אנחנו יוצרים קשרים, מתחברים, משווקים ומציעים. "הרשתות החברתיות ישולבו בסביבת המחשוב הנלבש, הסמארטפונים מגיעים לקץ דרכם ובקרוב נראה את העולם אחרת".

בהרצאה מדבר לויתן על תחומים רבים נוספים, מהדפסות תלת ממד ועד לעולם הרכב ולכניסה של רכבים אוטונומיים לחיינו.

בהרצאה, שיכולה להתאים למנהלים בחברות, מנהלי שיווק ומדיה, מומחים לשיווק דיגיטלי וגם לכלל העובדים שרוצים להבין לאן עולמנו הולך – הוא מביא עובדות, מחקרים וגם זוויות מעניינות על הדבר הגדול הזה שנקרא דיגיטל. "אנחנו נמצאים על מסלול שבו בני אדם הופכים לרובוטים ורובוטים הופכים לבני אדם", אומר לויתן.

"המהפכה הדיגיטלית תיצור יותר הזדמנויות ומקומות עבודה ממה שחושבים. החשש מפניה לא בהכרח מוצדק", מסביר לויתן ושופך אור על החששות הברורים שלנו מהקדמה שמגיעה בקצב שיא ומשנה את החיים שלנו מיום ליום.

הרצאה על העתיד שנמצא כאן – ומתאימה לכולם

"ההרצאה מציגה את האופן שבו מתנהלים התהליכים המהפכניים ומראה כיווני חשיבה לטובת יצירת הזדמנויות לשגשוג. זוהי הסיבה שזו הרצאה שמתאימה לכולם, חשוב שנדע לאן מועדות פנינו ולכן כיוונתי את ההרצאה למנהלים, לעובדים וגם להורים".

 

את תהליך העבודה על ההרצאה מציג ד"ר לויתן כתהליך בניית מופע. "תהליך העבודה על ההרצאה דומה לבניית מופע. מכינים חומרים ואז מעמידים אותם באופן כזה המחבר תוכן והומור".

לפרטים נוספים על ההרצאה לחצו כאן

 

תגיות: