fbpx

רבקה קהת

נשים, נשים, נשים – למה זה טוב לארגונים ולא רק פוליטקלי קורקט?

מעבירות את זה הלאה

המילה מגדר מאגדת בתוכה שלל נושאים – חברתיים, אישיים, מקומיים וגלובליים. סקירה של הרצאות בנושא מגדר שאנחנו מציעים תוביל אתכם בין מסעות אישיים לתובנות מקצועיות, בין סיפורים מעוררי השראה ובין חשיפה מטלטלת.

זה לא רק סיפור אישי שמועלה על הבמה. כל הרצאה על נשים ומגדר שבחרנו להציג בפניכם מלמדת, מרחיבה את הגבולות ופותחת את הראש לרעיונות חדשים. להבנה שכוח נשי, יזמי ועצמתי נמצא כאן – והוא כאן להישאר

רבקה קהת, אשר נבחרה בין  "40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40" של מגזין דה מרקר, היא יזמית, יועצת אסטרטגיה וחדשנות, מומחית בשיווק גלובלי, מרצה ומנטורית בסטארטאפים.

רבקה מוכיחה בהרצאתה על סמך אינספור מחקרים, דוגמאות מניסיונה ופעילויות של חברות בינלאומיות את העובדה ששיוויון מגדרי אינו מהלך של צדק חברתי אלא מהלך סתגלני של ארגונים הרואים בו את הערך העסקי הרב. ארגון שלא יסתגל לעולם החדש וידאג לגיוון בצוותים שלו, יוכה על ידי מתחריו. נשים צריכות לזכור זאת בדרכן לפסגה!!!
רבקה, מביאה רוח חדשה לנושא הנשים, מעוררת השראה בסיפור חייה והקריירה שלה ונותנת כלים פרקטיים להתמודדות ביום יום בין משפחה לקריירה, שכל אחת יכולה לבחור כל יום מחדש, להיות ונדר וומן.