fbpx

יום האישה בספיקסיט

יום האישה הבינלאומי שנקרא במקור "יום הפועלות הבינלאומי" הינו מוקד לחגיגות מאז שנת 1909.

ב-08.03.22, כ-112 שנים לאחר מועד החגיגות הראשון, כולנו נציין את הכבוד והאהבה שלנו למגדר הנשי.
כמובן, נרגשים ושמחים על ההישגים החברתיים והכלכליים העצומים ומעוררי ההשראה של נשים ברחבי העולם.
ספיקסיט חולקת את הבמה ומביאה אליכם את המרצות המובילות בישראל, נשים שכבר "עשו את זה" בכל תחום אפשרי, עם הרצאות מגוונות ומרתקות 🔥

חברות וארגונים רבים כבר שם, ואתם? מוכנים?

אז הנה קצת מהמרצות המדהימות שלנו: 👱🏻‍♀️👩🏻‍🦰👩🏼‍🦳👩🏻‍🦱👩🏾

🤍שלי לנצמן: חלוצה והשראה, לאחר 11 שנים בצה"ל בהן שירתה את המדינה בתפקידי פיקוד ובחיל המודיעין, שלי הינה האישה הראשונה להיות מנכ"לית מיקרוסופט ישראל שם עבדה והשפיעה למשך 24 שנים!
שלי תראה לכן את הדרך לפיתוח קריירה, הובלה ומנהיגות.

❤️ירדן ג'רבי: אלופת העולם שלנו, עם 33 מדליות מהבמות הגדולות בעולם, ירדן היא הג'ודוקא המעוטרת ביותר בישראל.
היא הראתה לכולנו איך ברגעים בהם נראה שאין סיכוי ונגמר הכוח, דווקא שם, יש פוטנציאל גדילה והתעלות על עצמינו ועל העולם.
עם מנטליות כזו, ירדן תראה לכן את הכוח שבמוח ללא פשרות.

💙דפנה ליאל: כתבת חדשות 12, פרשנית פוליטית ומרצה בכירה. דפנה יודעת ללמוד ולשתף פעולה במקומות הקשים לנו ביותר על מנת ליצור תוצאה טובה יותר. היא תיתן לכן את הכלים להבין עוצמה אמיתית ותראה לכן את ההזדמנות למנהיגות נשית.

🖤לינוי בר גפן: עיתונאית, מגישת טלוויזיה, הקימה ומנהלת את חברת חמ"ל בר-גפן. לינוי טוענת ש"אין מציאות, יש את הסיפור שאנו מספרים לעצמינו". היא תראה לכן כיצד להתמודד ולקום ממשברים שעוברים ויעברו על כולנו במהלך החיים.

🧡פאולה רוזנברג: מנחה, מטפלת, יועצת קולינרית ומרצה מבוקשת. דרך הגישות המתקדמות ביותר בעולם התזונה ואורח רוח המאפשר פעולה ותהליך נכון, פאולה תיתן לכן את הידע כיצד לשלב בין קריירה מצליחה, משפחה, בילויים, טיפוח הגוף והנפש.

💜שושי ג'מבר: התחילה כמנקה במשרדים ובנחישות יוצאת דופן עלתה עד הפסגה הכי גבוהה תוך ידיעה שלמה כי כל אחת יכולה להשיג את הבלתי אפשרי. שושי היא ההוכחה לכך שמחשבה יוצרת מציאות בתוך גבולות ההיגיון שאנו מציבים לעצמינו.

💛דורית עוזיאל: עם ניסיון של 25 שנה ומספר 1 בתחום, דורית מאמינה כי כל אלו שהצליחו להגיע להישגים מעל לממוצע, עשו זאת כי ביצעו משהו שאחרים לא היו מוכנים לעשות. היא תלמד אתכן את סודות שפת הגוף במפגשים בין אישיים וגם באון ליין.

💚מיקה אלמוג: עיתונאית, עורכת תוכן, בעלת טור אישי במשך שמונה שנים ב"מוסף הארץ" וב"שבעה ימים", סטירית, חדה, סופרת. מיקה מציעה כי אין דבר מעניין יותר מבני אדם וכי לכל אחד ואחת מאיתנו יש סיפור. היא תראה לך איך תספרי את הסיפור שלך על הצד המושך ביותר.

🤎דורית לב-ארי: הישר מ"קופה ראשית", שחקנית טלוויזיה ותיאטרון. דורית מבקשת להקשיב ללב ולעשות באמת את מה שהכי מתאים וטוב לו. "שוני" תיתן לכן כרטיס כניסה אל אחורי הקלעים של עצמיכן.

וגם בזום!

בספיקסיט אין דבר שעוצר אותנו, אולי רק מאתגר 💪🏼. לכן בעולם שבו השינויים הפכו לעניין שבשגרה, מצאנו את הדרך להביא את כלל ההרצאות שלנו מהבמות הגדולות ביותר וממסכי הטלוויזיה – גם למסך שלכן!

קרדיט לתמונה: אור קפלן.