fbpx

הרצאה בימי קורונה

התפשטות נגיף הקורונה ואי הודאות בנוגע לממדיו ודרכי ההתמודדות עימו מותיר הרבה חברות וארגונים במשק בשאלה כיצד להעביר תכנים ומסרים לכלל הארגון ללא היכולת להתכנס.

בעוד שיש אנשים שנמצאים בבידוד, המשק הישראלי לא יכול לחדול מלתפקד וכל חברה מחפשת דרכי התמודדות יצירתיות עם אתגרי היום יום. בפועל כולנו יודעים שהעבודה צריכה להיעשות. הצורך בהעברת התכנים לרווחת העובדים, מפגשי העשרה, הרמות כוסית לפסח ועוד, עדיין קיים ואולי אף חשוב יותר מתמיד.

לפיכך לקוחות רבים המירו את הכינוסים שלהם להרצאות מקוונות.

מדובר בפתרון עכשווי שאנו מציעים ללקוחותינו ומתאים לעידן הטכנולוגי בו אנחנו נמצאים. כל עובד יוכל להתחבר מהמחשב שלו אם בשולחן העבודה או אם בביתו ולצפות במפגש לייב שיועבר עם המרצה הנבחר.

אז הצטרפו אלינו לסחיטת הלימונים ונהפוך את הקורונה ללימונדה מתוקה. כולם מדברים על הרצון והצורך להיות אג'יליים, הנה ההזדמנות שלכם.

הנה ההזדמנות שלכם להזמנת הרצאת און ליין ממגוון המרצים הבכירים

ובהזדמנות אג'ילית זו, בנוסף להרצאות און ליין, הנה כמה פתרונות יצירתיים שספיקסיט יצרה עבורכם.

 

חיים שפירא

ספיקסיט מציעה סדנה בלעדית וייחודית של ד"ר חיים שפירא.

סדנה יומית בת 8 שעות בה יעסוק בנושאים קריטיים לכולנו בימים אלו – קבלת החלטות וחשיבה אסטרטגית, במהלך הסדנה יועברו טקטיקות, אסטרטגיות ודרכי התבוננות חדשות שנועדו לשפר את יכולת קבלת ההחלטות היומיומית.

ד"ר שפירא ישתמש בתיאוריות פילוסופיות וייתן כלים פרקטיים להתמודדות עם משברים בדרג הניהולי אותם חוות חברות רבות במשק נוכח המצב.

הסדנה מותאמת להנהלה בכירה בלבד, לכמות אנשים מוגבלת (בכל זאת קורונה).

ד"ר חיים שפירא הוא מרצה וחוקר רב תחומי בנושאים מתמטיקה, פילוסופיה, פסיכולוגיה וספרות. שפירא בעל שני תארי PhD האחד במתמטיקה והאחר בהוראת המדעים, הוא מכהן כראש התכנית לסטודנטים מצטיינים ללימודי משפטים וכלכלה במכללה למנהל. ד"ר חיים שפירא הוא מומחה לחשיבה אסטרטגית אשר הרצה במוסדות אקדמיים רבים החל באוניברסיטת תל-אביב ועד לאוניברסיטת הרווארד. הוא נבחר לאחד המרצים המבוקשים ביותר בישראל על ידי גלובס ודה מרקר.

סדנה זו מוצעת באופן ייחודי לזמנים אלו במחיר חסר תקדים.

ד"ר לירז לסרי

בתקופות כאלה, אנשים רבים נוטים לעבור לחשיבה והתנהלות של ״הישרדות״, הגוררות השפעות על המצב האישי, פיסי ונפשי, אבל גם על ההתנהלות והביצועים המקצועיים והעסקיים.

ספיקסיט מציעה לכם מפגשים שבועיים עם ד"ר לירז לסרי בפורמט אונליין live לעובדי חברות, הממוקדים ומותאמים לאתגרים הייחודיים למשבר הנוכחי, חיזוק ה- resilience, ומעבר מהתנהלות הישרדותית להתנהלות צמיחה, אישית ומקצועית. דווקא בזמנים כמו זה הנוכחי, אנשים וארגונים יכולים וצריכים להתחבר מחדש פנימה, ולייצר קפיצות צמיחה גדולות ומשמעותיות, שלא היו מתאפשרות ללא המשבר.

המפגשים השבועיים – אונליין – יכולים להתקיים ברמת הצוות, המחלקה, או עובדי החברה כולה. באנגלית או בעברית, בהתאם להעדפות החברה.

ד״ר לירז לסרי היא ד״ר למנהל עסקים, המרצה בתוכניות המנהלים הישראליות והבינלאומיות של אוניברסיטת תל-אביב ועבור NYU, היא מרצה מבוקשת בארץ ובעולם ומרצת TEDx. בנוסף ד"ר לסרי היא בעלת נסיון של מעל 10 שנים בתרגול והוראה של מיינדפולנס למנהלים בישראל ובעולם.

שבי זרעיה

מסורת אירועי הרמת כוסית המתקיימים בחברות וארגונים לקראת פסח תבוטל השנה עקב הוראת משרד הבריאות להימנע מכינוסים המוניים.

מתוך רצון לספק חלופה הולמת, כזאת שתרגיע ותעודד את העובדים ותנסה למגר ולו במעט את אווירת הפניקה השוררת בעקבות חוסר הודאות של ימים אלו, אנו מציעים להפיק עמכם סרטון קצר (עד 2:30 דקות) שישלח ערב החג לעובדי החברה דרך הווטסאאפ.

במרכזו של הסרטון יעמוד מסר מצולם של מנכ"ל החברה עם דגשים של עידוד, אחדות ואופטימיות.

ברכתו של המנכ"ל תצולם במשרדי החברה ע"י צוות מקצועי ותערך עם מוזיקה מתאימה ברוח החג והתוכן המצולם. אנחנו "נארוז" את הסרטונים באריזה גרפית ייחודית למיתוג החברה. כמובן שנעזור, נלווה ונייעץ במידת הצורך בתוכן ברכת החג.

בימוי הסרטונים יעשה על ידי שבי זרעיה. שבי זרעיה הוא יוצר במאי ותסריטאי במה וטלוויזיה. החל את דרכו כסטנדפיסט ומנחה אירועים. יוצר ומביים לערוצי הטלוויזיה השונים תכניות טלוויזיה מגוונות כמו: ״קומדי סטאר״ (ערוץ 13) "אף פעם לא מאוחר" (ערוץ 13), ״כמה רחוק" (ערוץ 12) "לה לה לנד״ (יס) ועוד.