fbpx

איך לבחור הרצאה נכונה לאירוע הקרוב שלך?

צילום: גדי סיירה

האביב כבר כאן, חג הפסח מתקרב אלינו ובמרבית הארגונית נערכים להרמות כוסית חגיגיות.

סיפורים והרצאות היו פה משחר ההיסטוריה, כנראה שזה מה שתמיד הכי אהבנו לעשות, לספר סיפורים מצד אחד ולהקשיב להם מן הצד השני, לא בכדי המצווה הכי גדולה בפסח היא "והגדת לבנך". בחג הפסח אנחנו מסבים לשולחן ומספרים את סיפור יציאת מצרים לילדים שלנו ולילדיהם על מנת שהסיפור יעבור מדור לדור ולא ישכח. אמנם הרבה תירוש זרם בנהרות מאז, אך הצורך שלנו בצבירת הידע ובשיתופו עוד קיים והוא משנה צורה כל הזמן; בלוגים, פודקאסטים, ויקיפדיה וכן, גם הרצאות. העולם השתנה והתפתח אבל סיפורים נשארו עדיין רלוונטיים ומעניינים והיום חוץ מהסיפורים האילו שהשאירו לנו אבות אבותינו יש עוד אינספור של סיפורים והרצאות שכדאי לנו ומעניין אותנו לשמוע.

אז איך בוחרים את ההרצאה המדויקת ביותר לארגון? ואיזה סוגים של הרצאות בכלל יש? אנחנו מחלקים את זה לארבע. לא ארבעה בנים הפעם, ארבע קטגוריות.

גדולים מהחיים:

סיפורים גדולים מעוררי השראה, כאלו שמערבבים לנו את הבטן ונוגעים לנו בלב. סיפורים של אנשים אמיצים שעשו דברים גדולים ומשמעותיים ולא מפחדים לספר באותנטיות על הדרך, הפחדים והחששות. כאלו שהלכו עם הדרך שלהם עד הסוף. מכירים את זה שאתם רואים סרט או שומעים סיפור וזה גורם לכם לתהות איפה אתם הייתם ומה אתם עשיתם בשביל לשנות משהו, אפילו קטן, בחיים של אדם אחר? כזה.

הנה לכם שלישייה מהסרטים שיודעת לעשות בדיוק את זה: צמרת פירסט, אליסף פרץ וגיא בן דור.

בשכונה שלנו:

סיפורים ארץ ישראלים על מלחמות, על גבורה ועל עתידה הביטחוני של מדינת ישראל בעידן שלא מפסיק להשתנות ולהפתיע. זה נושא שאף פעם לא ירד מהכותרות והוא תמיד רלוונטי ומעניין. הרצאות דינמיות ומשתנות בהתאם לרחשי הסביבה, אקטואליה צרופה שתעדכן אתכם ותסביר לכם מה קורה בשכונה הקטנה שלנו שנקראת המזרח התיכון.

הנה נבחרת המומחים שלנו לנושא: פרופ' עוזי רבי, ליאור אקרמן ואלון בן דוד.

חמישה חושי מידע:

הרצאה שהיא משולבת חוויה חושית וקוסמית מלווה בנגינה או ביצירה. מפגש חוויתי ואינטראקטיבי שמהדהד בין הקהל למרצה ומייצר שיח אחר. הרצאה שתגרום לכם לחייך, תיקח אתכם למסע אחר ותנתק אתכם מהיום יום. חוויה שאולי תגרום לכם לשיר בכסא או לבדוק מה הידיים שלכם עושות בזמן שאתם מדברים ואולי לא אבל דבר אחד בטוח היא תעורר בכם יצירתיות רבה ותשוקה לעולמות אחרים.

קבלו שלושה גאונים, כל אחד בתחומו, שיפעילו לכם את כל החושים: ד"ר אורית וולף, דורית עוזיאל וארקדי דוכין.

יוצאים מהמסך:

הרצאות דעה, מסר ואג'נדה שפותחות את הראש ומחברות אתכם לזמן ולמקום בו אתם חיים. כאלו שעושות סדר בדברים ומציעות ראייה ביקורתית על דברים שנראים לנו כברורים מאליו בחיי היום יום שלנו. אנחנו רגילים לראות אותם על מסך הטלוויזיה בסיקור חדשותי כזה או אחר, אבל כאן ניצבת לכם האפשרות לשמוע מה קורה שם מאחורי המסך כשהמצלמה נכבית.

הנה כמה מהדעתנים הכי מעניינים שעל מסך הטלוויזיה שלכם: דנה ויס, לינוי בר גפן ועמית סגל.

 

אז איך תדעו מה מתאים לכם? תשאלו את עצמכם מי הקהל שלכם, האם זה ארוע לכלל החברה, אירוע עובדים שדורש השראה ומוטיבציה, הנהלה בכירה שאוהבת להיות מעודכנת או אתנחתא במכלול התכנים המקצועיים שמועברים. כך או כך הנה הגעתם למקום הנכון, האתר שלנו יסדר לכם קצת את הראש ואם אתם צריכים עוד טיפונת של תמיכה, יועצי ההרצאות שלנו מחכים שתתקשרו

 077-2043030.