תיאור ההרצאה
ההרצאה מציגה טכניקות שונות לייצר עבור הצרכנים חווית מותג בלתי נשכחת.
במסגרת ההרצאה מועלות דוגמאות רלוונטיות וחדשניות של מותגים שמצליחים בדרכים שונות לרגש את הצרכנים, החל מהפקות גדולות וכלה בפעילויות קטנות שמייצרות שינוי.
תיאור ההרצאה
ההרצאה מציגה טכניקות שונות לייצר עבור הצרכנים חווית מותג בלתי נשכחת.
במסגרת ההרצאה מועלות דוגמאות רלוונטיות וחדשניות של מותגים שמצליחים בדרכים שונות לרגש את הצרכנים, החל מהפקות גדולות וכלה בפעילויות קטנות שמייצרות שינוי.
המסר העיקרי של ההרצאה
הקניית סט כלים לחשיבה חדשנית ליצירת חווית מותג!
כמה מילים על המרצה
אריאלה דניאלי, יועצת לחדשנות. במסגרת תפקידה אריאלה מלווה ארגונים בפיתוח ושיווק של מודלים עסקיים חדשים. אריאלה היא בעלת רקע עשיר בשיווק ופיתוח מוצרים בחברות מובילות במשק כמו תנובה, שטראוס, יוניליוור ובזק בינלאומי. אריאלה חיה ונושמת את הרשת וכותבת באופן קבוע על חדשנות. כמו כן, אריאלה מרצה על חדשנות דיגיטלית באיגוד השיווק הישראלי, בבינתחומי, במכללת דיגיטאלנט ובחברות ברחבי הארץ.
למידע נוסף על אריאלה דניאלי
האם ברצונך לשנות את סוג חשבונך לחשבון מרצה?