Storytelling ויצירת מסרים ויראליים בעידן החדש

ד"ר לירז לסרי

ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

שיווק מכירות והצגה עצמית

שעה עד שעתיים

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

ההרצאה תתמקד בבניה והעברת מסרים ויראליים ויצירת אימפקט משמעותי בעידן בו הצרכנים ובעצם כולנו מוצפים במסרים וסובלים מהפרעת קשב קולקטיבית.

בין אם מדובר בתכנים שיווקיים, בתקשורת עם לקוחות או עובדים, במייל, בפוסט בפייסבוק, במצגת או בשיחה עם משקיעים – כיצד, בעידן החדש, גורמים לאנשים לשים לב למסר שלנו, להקשיב לו, להבין, לפעול – ואולי אפילו לספר לאחרים?
ההרצאה תסקור כלים ועקרונות חדשים לסיפור סיפורים והעברת מסרים שיהפכו ויראליים, תיתן כלים היכולים לשמש מנהלים ועובדים בתקשורת היום יומית בארגון ובסביבתו, ובמידת הצורך גם כלים והדרכה מפורטת לעמידה מול קהל והעברה מעשית של המסר.

את ההרצאה ניתן לקבל גם כסדנה בת 3-4 שעות, או סדנת עבודה בת יום שלם (עד 8 שעות). הסדנה תכלול התנסות מעשית, היקף ועומק ההתנסות תלוי בזמן שיוקצה לסדנה.

 

המסר העיקרי של ההרצאה

ההרצאה מעניקה כלים פרקטיים לבניית והעברת מסרים ויראליים ויצירת אימפקט משמעותי בעידן החברתי-דיגיטלי.

כמה מילים על המרצה

לירז לסרי הינה ד"ר למנהל עסקים, מרצה ליזמים ומנהלים באקדמיה ובחברות מסחריות ומתמחה ביצירת והפצת חדשנות ופיתוח מנהלים.
לירז מרצה בתכניות מנהלים באוניברסיטת תל אביב וב- NYU,  ו- Public Speaker מבוקשת בישראל ובעולם ומרצת TEDx. בנוסף היא מרצה ויועצת אישית למנהלים בכירים, משקיעים, יזמים וחברות כמו אסם, אינטל, בנק לאומי, בנק הפועלים ועוד ויושבת בחבר הנהלות של מספר חברות. היא בעלים משותפת של קהילה של כ- 400 משקיעים, מנהלים ויזמים מכל העולם ומנטורית ב- SPARK, אקסלרטור הסטרטאפים הלאומי בתאילנד.

 

 

למידע נוסף על ד"ר לירז לסרי

הזמנת הרצאה









* שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


קראתי ויש אישור לתנאים






גלריית תמונות של ד"ר לירז לסרי

גלריית וידאו של ד"ר לירז לסרי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות