תיאור ההרצאה
ההרצאה תתמקד בבניה והעברת מסרים ויראליים ויצירת אימפקט משמעותי בעידן בו הצרכנים ובעצם כולנו מוצפים במסרים וסובלים מהפרעת קשב קולקטיבית.
בין אם מדובר בתכנים שיווקיים, בתקשורת עם לקוחות או עובדים, במייל, בפוסט בפייסבוק, במצגת או בשיחה עם משקיעים – כיצד, בעידן החדש, גורמים לאנשים לשים לב למסר שלנו, להקשיב לו, להבין, לפעול – ואולי אפילו לספר לאחרים?
ההרצאה תסקור כלים ועקרונות חדשים לסיפור סיפורים והעברת מסרים שיהפכו ויראליים, תיתן כלים היכולים לשמש מנהלים ועובדים בתקשורת היום יומית בארגון ובסביבתו, ובמידת הצורך גם כלים והדרכה מפורטת לעמידה מול קהל והעברה מעשית של המסר.
את ההרצאה ניתן לקבל גם כסדנה בת 3-4 שעות, או סדנת עבודה בת יום שלם (עד 8 שעות). הסדנה תכלול התנסות מעשית, היקף ועומק ההתנסות תלוי בזמן שיוקצה לסדנה.