תיאור ההרצאה
ההרצאה מציגה מקרי בוחן של חברות בינלאומיות ומספרת כיצד הן מתרגמות את האסטרטגיה העסקית שלהן למוצרים/שירותים ופעילויות בזירה הדיגיטלית. בין המותגים: נייק, בסט ביי, לגו, איקאה, סטארבאקס ועוד.
תיאור ההרצאה
ההרצאה מציגה מקרי בוחן של חברות בינלאומיות ומספרת כיצד הן מתרגמות את האסטרטגיה העסקית שלהן למוצרים/שירותים ופעילויות בזירה הדיגיטלית. בין המותגים: נייק, בסט ביי, לגו, איקאה, סטארבאקס ועוד.
המסר העיקרי של ההרצאה
תהליכי חשיבה שמסייעים בתרגום האסטרטגיה עסקית לידי פעילויות מעשיות מול הצרכנים.
כמה מילים על המרצה
אריאלה דניאלי, יועצת לחדשנות. במסגרת תפקידה אריאלה מלווה ארגונים בפיתוח ושיווק של מודלים עסקיים חדשים. אריאלה היא בעלת רקע עשיר בשיווק ופיתוח מוצרים בחברות מובילות במשק כמו תנובה, שטראוס, יוניליוור ובזק בינלאומי. אריאלה חיה ונושמת את הרשת וכותבת באופן קבוע על חדשנות. כמו כן, אריאלה מרצה על חדשנות דיגיטלית באיגוד השיווק הישראלי, בבינתחומי, במכללת דיגיטאלנט ובחברות ברחבי הארץ.
למידע נוסף על אריאלה דניאלי
האם ברצונך לשנות את סוג חשבונך לחשבון מרצה?