fbpx

מיתוג אישי ונטוורקינג: הכלים של עולם העבודה החדש

נירית כהן

הרצאות אונליין

ניהול ומנהיגות

מוטיבציה והשראה

שיווק מכירות והצגה עצמית

שעה

אנגלית, עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

בעולם העבודה החדש עבודה היא כבר לא מקום שהולכים אליו אלא מה שאנחנו עושים. יציבות תעסוקתית כבר לא תלויה במעביד, היא תלויה בנו. איך בונים קריירה בעולם העבודה החדש? נירית תיקח אתכם למסע בשינויים העוברים על כל המרכיבים של עולם העבודה ותתמקד בניהול קריירה ובפיתוח מותג אישי.

נבין מה המשמעות של מותג אישי, בשביל מה צריך אותו, איך מגלים אותו (לא, לא יוצרים, מגלים!). בהרצאה מרתקת זו תקבלו כלים וטיפים רבים לזהות את הערך שאתם מביאים אל השולחן ולדעת לדבר אותו. בהמשך נדבר על בניית זהות מקצועית ופיתוח קול ייחודי ונחשוב מחדש על הפעילות שלכם ברשתות החברתיות.

כי הקריירה בידיים שלכם, מי אתם רוצים להיות?

המסר העיקרי של ההרצאה

במרחב של אנשים וקריירות נירית מדגישה את מרחב האפשרויות שלנו וספרת על מותג אישי.

כמה מילים על המרצה

נירית מובילה שיח חדשני על עולם העבודה העתידי והאסטרטגיות הדרושות לאנשים וקריירות, למנהלים וארגונים וגם בממד הלאומי של כלכלה, חברה וחינוך. 

לנירית מעל 25 שנות ניסיון בכספים, משאבי אנוש, מיזוגים ורכישות, בישראל, אירופה, ארה"ב ובאחריות גלובלית. נירית כיהנה במשך עשור כסמנכ"ל משאבי אנוש של אינטל ישראל וניהלה שנים ארוכות מגוון תפקידים גלובליים במשאבי אנוש העולמי של אינטל בתחומי יעוץ אסטרטגי, שכר ותגמולים, מערכות מידע גלובליות וכן מספר רב של עסקאות גדולות בתחום המיזוגים ורכישות. במהלך כל שנות עבודתה נירית עוזרת למנהלים וארגונים לדחוף את גבולות המקובל והאפשרי על פני כל מעגל החיים של אנשים בארגון. בעשור האחרון, בנוסף לתפקידיה השונים כדירקטור משאבי אנוש באינטל העולמית, נירית יזמה והובילה מספר כנסים בינלאומיים ומקומיים בנושא עולם העבודה העתידי ופרסמה בנושא זה מאמר משותף עם פרופ' דוד פסיג על שימוש בשיח המונים ככלי בארגון וכן נייר עמדה רשמי של אינטל על עתיד עולם עבודת הידע.

 נירית היא כיום מרצה ויועצת מבוקשת בקרב כל המגזרים במשק. בהרצאות, ליווי אישי, סדנאות קריירה ומנהלים, יעוץ ופיתוח תכניות אסטרטגיות להנהלות בכירות, נירית עוזרת לאנשים, מנהלים וארגונים וגם מוסדות כלכלה, חברה וחינוך להבין את השלכות השינויים ולפתח אסטרטגיות לעולם החדש.

הרצאותיה של נירית מאירות את השינויים העוברים על עולמינו ומרחיבות את המבט על ההשלכות של שינויים אלה על עולם העבודה. השלכות אלה נוגעות לאנשים וקריירות; על ארגונים, מנהלים ותרבות וגם על מערכות ציבוריות העוסקות בחינוך, השכלה, מדיניות ויחסי עבודה. בכל המרחב הזה, מפגש עם נירית מכין את הקרקע לשיח אחר על העולם בו אנחנו חיים ועובדים.

הבלוג הפופולרי שלה בנושא עולם העבודה העתידי מופיע כבר שנים כטור קבוע כל יום רביעי גם בעמודי החדשות של העיתון גלובס ומנתח את המגמות והשפעתן על האסטרטגיות הנדרשות לארגונים, מנהלים וקריירות.

למידע נוסף על נירית כהן

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של נירית כהן

    גלריית וידאו של נירית כהן