fbpx

מהאיש הקדמון עד איש הסמארטפון: מהם יסודות התקשורת מנקודת מבט של מדען אוטיסט

ד"ר מורדי בן חמו


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

תרבות

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

נועדנו לחיות כלהקה ותקשורת נהפכה עבור המין האנושי לברכה. אך מלחמות, מאבקים מגדריים, פערים תרבותיים מעידים על ״קצרים״ בתקשורת ושהברכה הופכת לפעמים לקללה.

איך להסביר זאת? בעזרת תורת האבולוציה, תורת המשחקים, תורות פסיכולוגיות וסוציולוגיות משולבות עם דוגמאות של חיי היום-יום והרבה הומור, ד״ר בן חמו חושף בפנינו את התקשורת כפי שאף פעם לא חשבנו עליה.

המסר העיקרי של ההרצאה

האבולוציה הובילה אותנו לחיי להקה בעזרת תקשורת בין אישית, קבוצתית ובין דורית מתוחכמת. יש לכך עדויות במוחנו. האם נסתר במערכת זו גם סוד האושר?

כמה מילים על המרצה

ד״ר מורדי בן חמו, בוגר סורבון (פריז) במדעי הרוח, החברה וההתנהגות. מרצה וחוקר (מרכז הלאומי לחקר אוטיזם, אוניברסיטת בן גוריון), הוא גם מחבר הספר ״אוטיזם, קוסקוס ורוק & רול״ ובעצמו… אוטיסט.

מורדי חוקר תקשורת בינאישית, קבלת החלטות, סוגיות מגדריות, אינטליגנציה רגשית ואושר.

למורדי קורות חיים משונים. עוד בצעירותו אירועים שקרו הובילו אותו לעזוב את בית המשפחה לחיי הרחוב. דמויות משמעותיות שפגש בדרך אפשרו לו למצוא את דרכו בעולם ודרך תחומי הענין שלו, מוזיקה ומדע, מורדי מצא דרך להשתלב בחברה, ליצור קשרים חברתיים וכמובן להתפרנס. ב-2005, סיים מורדי דוקטורט באוניברסיטת רבת יוקרה בהצטיינות יתרה. מאז מורדי חוקר, מרצה, ממשיך לנסות להשתלב לעולם הנוירוטיפיקלי (הלא אוטיסטי) עם הצלחות וכישלונות.

 

 

 

למידע נוסף על ד"ר מורדי בן חמו

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של ד"ר מורדי בן חמו

    גלריית וידאו של ד"ר מורדי בן חמו

    צילום: אורי גרון