fbpx

מאמי או מאמא

דנה ספקטור

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

הרצאות ליום האישה

שעה

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

הגיע הרגע, מזל טוב יש לך ילד. התינוק הוא אהבת חייך, אבל לידו עומד מי שהיה אהבת חייך הגדולה עד לפני חודש. את רוצה לצחוק איתו, לנשק, להגיד לו שגם את מתגעגעת לשתות איתו יין על איזה חוף ביוון וכל מה שיוצא לך מהפה זה תקלח אותה באמא'שך, אני כבר שעה מתה לשירותים.

 

דנה ספקטור בהרצאה על זוגיות אחרי הילד הראשון. על גלגלי ים מנופחים והמרירות הבלתי נמנעת  על הבעל שזכה בלוטו הביולוגי, על נסיעות עבודה ופנקסי חשבונות פתוחים, על אהבה ועל סקס וגם כמה טיפים על מה עושים? איך מזכירים לך ולו את האשה המדהימה מתחת למדבקות ההנקה ושמלת הבית?

 

 

המסר העיקרי של ההרצאה

התאהבות בתינוק מתוק זה קל, אבל איך מתאהבים בחזרה בגוש העייף על הספה? דנה תספר איך לא  לחזור על כל הטעויות שהיא כבר עשתה

כמה מילים על המרצה

דנה ספקטור היא עיתונאית, מנחת טלוויזיה ורדיו ומרצה מבוקשת בארץ. לדנה טור שבועי קבוע ב"ידיעות אחרונות" אשר מתפרסם במוסף 7 ימים – "בקרוב אגיע רחוק" ועוסק בחייה האישיים. בעבר היתה ממנחות תוכנית האקטואליה "בנות" בערוץ הוט 3, השתתפה בסרט תיעודי "הבטן הרכה שלי" אודות אכילה כפייתית, דיאטות והשמנה ועסקה בעשייה טלוויזיונית ועיתונאית. כמו כן השתתפה ספקטור בתוכנית הראשונה "מחוברות" ששודרה בערוץ הוט 3. בשנת 2013 ועד היום מגישה דנה יחד עם בן זוגה רן שריג (תסריטאי- "רמזור", "האלופה" ועוד רבים, סופר ומנחה) תוכנית רדיו ב – FM103.

למידע נוסף על דנה ספקטור

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    הרצאות / סדנאות נוספות של דנה ספקטור