fbpx

להשאיר את החותם האישי

ד"ר אורית וולף


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

הרצאות ליום האישה

כשעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

בהרצאה זו נעסוק אם כן בגנטיקה לפיתוח והעצמת הדור הבא של המנהיגות. כמנהלים ומובילי דעה, יש לנו את החובה והזכות להכשיר את האדם ולא רק את העובד שבנו. הרצאה זו טומנת בחובה תובנות עמוקות לגבי הדברים שאנחנו משאירים מאחורינו- השם, המותג, השינוי וההשפעה. כמו כן נתחקה ונחשוף כמה מתהליכי החשיבה והביצוע של ארגונים, אנשים ומנהיגים מתחומים שונים המייטיבים להשאיר חותם כדרך חיים. הגרעין כאמור הוא ביצירת "אפקט אקסטרה" תמידי תוך הפעלת מנגנוני הפתעה, ראשוניות וחדשנות.

 

המסר העיקרי של ההרצאה

איך מלמדים להיות מנהיג? האם זה כל כך פשוט? מדוע יש "שנולדים" עם תכונות סוחפות של עוצמה, סחף ושליטה- ואחרים שאוהבים שיחליטו בשבילם? איך מייצרים את הקפיצה מ"טוב" ל"מצוין", מאדם המנהל מעולה- לאדם המשאיר חותם?

כמה מילים על המרצה

ד"ר אורית וולף היא אחת מדמויות המפתח בישראל בנושאי מנהיגות יצירתית, חדשנות, פיתוח "חווית לקוח" ויצירתיות שיווקית. כמו כן הינה פסנתרנית בינלאומית, יוצרת ומרצה בכירה באוניברסיטאות בארץ ובעולם לרבות האקדמיה המלכותית בלונדון ושנקר.

בגיל 21 סיימה אורית את הדוקטורנט שלה ובגיל 23 הייתה למרצה הצעירה ביותר באוניברסיטת תל אביב.

עבודתה כמנטורית, מנהלת פיתוח מנהלים וכמובילת סדנאות במאות חברות בין לאומיות, הביאו את עבודתה לזכיות בפרסים רבים לרבות פרס קאן, פרס Aram מבית המלוכה הבריטי ופרס רוזנבלום על תרומתה לעולם החדשנות והאמנות כאחד.

בשנת 2010 נבחרה לאחת האנשים המשפיעים של השנה על ידי מגזין דה-מרקר. בשנת 2018 נבחרה לייצג את ישראל בהרצאת Tedx עולמית על "השראת החותם האישי- PLAY THE KEY NOTE OF YOU LIFE". 

בהרצאותיה משוחחת אורית על הפיכת כישלונות לאבני דרך בהצלחה, על רגעים אדירים של הופעות והצלחות שהפכו לבדידות ויצירה מחדש של משמעות, היא מלמדת אנשים לזהות את המותג והחותם האישי שלהם ולהוציא אותו החוצה בדרך שמותירה אנשים פעורי פה.

למידע נוסף על ד"ר אורית וולף

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של ד"ר אורית וולף

    גלריית וידאו של ד"ר אורית וולף