fbpx

ירח. חלום. חזון.

רני אלינב


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

הרצאה מרתקת בעקבות המסע המופלא אל הירח בו מתקיימת חוויה חזותית מרהיבה בעקבות המסע של האדם אל הירח וחזרה לארץ.

רני מעניק נקודת מבט ייחודית הצופה על המסע משלל זוויות – התחרות בין המעצמות כדלק למסע, התיאום בין מאות אלפי אנשים כתזמורת מושלמת, החזון של מנהיג שסוחף אומה שלמה, התחושות המרגשות של האנשים שהיו שם כשזה קרה, הכישלונות המהדהדים וההתאוששות המופלאה.

דרך הסיפורים עוסק רני במגוון רחב של נושאים המעסיקים את הארגון. כיצד מגשימים חזון, איך יוצרים העצמה של כל פרט בארגון גדול, כיצד יכול כל אחד בארגון להשפיע במידה משמעותית על המערכת כולה, ואיך מתמודדים עם מצבי משבר וכישלונות, עבודת צוות ועוד.

ההרצאה, המועברת בשיטת החוויה, כוללת סרטי וידאו, תמונות ומיצגים ייחודיים נוספים.

המסר העיקרי של ההרצאה

כולנו מכירים את המילים הראשונות שאומר ארמסטרונג על אדמת הירח "צעד קטן לאדם צעד גדול לאנושות". אבל מעבר למילים המוכרות כל כך, סיפור המסע אל הירח כמעט אינו מוכר והפרטים שלו יכולים ללמד אותנו רבות על עצמנו

כמה מילים על המרצה

רני הוא מרצה רב-תחומי, מומחה באמנות הקולנוע, עולם התעופה והחלל וכן תפיסות הדרכה. בעל ניסיון של 25 שנה בתעופה קרבית ועשרות שנים בניהול ובפיתוח הדרכה וכן עמידה מול קהל בתצורות וסוגות שונות.

שנות ילדותו עברו עליו בארצות הברית שם החלה התעניינותו בתעופה וחלל. במהלך עשרים השנים האחרונות רני מביים ויוצר עשרות סרטונים במגוון סוגות – תדמית, תיעוד-אישי, אמנות ומדע, ואף זכה במסגרת פסטיבל הקולנוע בירושלים 2006 בציון לשבח.

כיום הוא מייצר תכנים והדרכות לארגונים וחברות על פי דרישה, וכן מעביר הרצאות בנושאי מדע פופולרי, עולם התעופה והחלל, וכן הרצאות בנושאי קולנוע לקהל הרחב.

למידע נוסף על רני אלינב

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של רני אלינב

    צילום: אוה גז