כרגע מסונן לפי:

סינון נוסף:

₪4,000 - ₪10,000+
* המחירים בש"ח ואינם כוללים מע"מ

ההרצאה הנכונה עבורכם – איך יודעים מי המרצה שכדאי להזמין להרצאה?

בכל אחד מהמרצים שלנו יש קסם אחר. אחד מספר על ניהול ומראה מספרים, הוכחות נחקרות, מסקנות נחושות. מרצה אחר מביא את הסיפור של הלב, הבטן, הנשמה. המכנה המשותף ברור – כולם מבקשים להעביר הלאה מסר נחוש, סיפור משלהם, תובנה שפיתחו במשך שנים דרך עשייה ברוכה והתפתחות אישית מעוררת הערכה.

אם אתם שואלים את עצמכם אילו מרצים ואילו הרצאות יתאימו לעובדים, לקהל שלכם, לאנשים שאתם מזמינים לאירוע מסוים – שאלו את עצמכם את השאלות הבאות.

הומוריסטי וקליל, עמוק ונוגע או מחכים ומלא בכלים לקחת לדרך

מסיפורים אישיים שמורידים אסימונים ועד לכלים פרקטיים שמגיעים דרך סקירה של תחום מסוים או נושא חם, יצרנו אסופה של מרצים מתחומים שונים שמביאים את עצמם בכל מיני דרכים אל הבמה.

לפני שאתם מזמינים מרצה או הרצאה שאלו את עצמכם מה אופי האירוע ומה אתם רוצים לקחת אתכם הלאה מההרצאה – תובנה מקצועית, השראה לקחת את הצעד הבא שלכם ושל העובדים שלכם או פשוט כמה שעות של הנאה מסיפור מעניין של מישהו אחר.

הרצאות ומרצים עם חוט שדרה – ובעיקר אמירה

כל אחד מהמרצים שאנחנו מייצגים מגיע עם חוט שדרה נחוש – אמירה ברורה ויכולת לספר את הסיפור שלו, של המחקר, התהליך או הדרך שלקח בחייו.

מי שמגיע להרצאות יודע שמה שקורה בסופן מרגש לא פחות מההרצאות עצמם. מרצים שנפגשים עם הקהל מספרים לנו שכל אחד לוקח מההרצאה שלהם משהו אחר – תובנה על עצמו, מסקנה לעתיד, מסר להעביר לעובדים שלו או לילדים שלו, לדור הבא.

אין סיפוק גדול יותר מלדעת שאנחנו מביאים סיפורים אל הקהל והקהל – לוקח איתו פיסה מהסיפור ומעביר אותו הלאה.

האם אתם מחפשים הרצאות בנושאים מסוימים מאד?

ממוטיבציה ועד עסקים, מיצירתיות ועד לפסיכולוגיה של האושר, ממדע ועד לחדשנות טכנולוגית, מההעצמה אישית להעצמה נשית, אנחנו מייצגים מרצים מתחומים שונים, שכל אחד מהם יכול להיות רלוונטי יותר או פחות לקהל שלכם.

אנחנו תמיד כאן כדי לייעץ, לשמוע בדיוק מי הקהל, מה יכול לעניין אותו והאם יש נושא מסוים שתרצו לחזק בארגון או בחברה באמצעות הרצאה של אחד מהמרצים הנהדרים שלנו.