fbpx

חדשנות זה שם המשחק

רונן גפני


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

חדשנות ובינה מלאכותית

שיווק מכירות והצגה עצמית

60 דקות

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

בהרצאה סוחפת ומרתקת זו יחשוף אתכם רונן לחדשנות ויצירתיות, בפיתוח מוצרים, שיווק, ניהול עובדים וגישה ללקוחות. ההרצאה מעניקה כלים פרקטיים לחשיבה יצירתיות וחדשנית, תוך סקירה של ההזדמנויות שמציגה הכלכלה השיתופית החדשה ומאפייניה הייחודיים. רונן ידבר על תהליכי התפתחות בארגונים תוך הבנת כללי המשחק המשתנים של הכלכלה החדשה ואיך הופכים לבעלי משמעות עבור הלקוחות, הארגון והעובדים בו, בעידן כה דינאמי – עידן הכלכלה השיתופית.

ההרצאה משלבת ראיונות שקיימו שימחה ורונן בעת כתיבת ספרם "היזמים החדשים"  וסיפורים שליקטו במהלך מסעותיהם בעולם. בין השאר תלמדו כיצד דיסני, מדונה ואמריקן אקספרס מייצרים חוויות פורצות דרך עבור לקוחותיהם, וכיצד משנתו של איינשטיין שינתה חברות כמו אינטל וזאפוס.

המפגש מלווה במתן מודליים פרקטיים למנהלים ובעלי עסקים, על מנת לאפשר להם להשיג את מטרותיהם בדרכים יצירתיות ובשימוש בכלים חדשניים מעולם היזמות. כחלק מההרצאה מציג רונן כיצד הארגונים המובילים בעולם ממנפים את המודלים החדשים ונהנים מעושר ההזדמנויות והמשאבים הזמינים לנו כיום.

מה שמייחד עסקים אלו כיום הוא היכולת של המנהלים והעובדים בהם לחשוב כמו יזמים חדשים, יצירתיים ומלאי תשוקה.

עבורכם זו הזדמנות מיוחדת "לעלות לטיסה" ולהמריא לחוויה מרגשת, שתעניק למשתתפים השראה וכלים כיצד ליישם עקרונות של חשיבה יזמית בעשייה העסקית ואישית שלהם.

משפט מנצח

חדשנות היא המטבע היקר ביותר בעולם. היכולת לחשוב על רעיונות חדשים והמיומנות ליישם אותם הם הנכס המרכזי היום בכל ארגון. אבל את המיומנות הזאת צריך ללמוד. צריך לחווט את מוחנו מחדש לחשיבה יצירתית וחדשנית.

המסר העיקרי של ההרצאה

כל ארגון היום זקוק לרמות גבוהות של חשיבה יצירתית וחדשנית. אבל לשים אנשים בחדר ולדרוש מהם רעיונות יצירתיים פשוט לא עובד. נדרשת תרבות שמטפחת חשיבה יזמית, תודעה מתאימה, אימון, חיווט מחדש של צורת החשיבה שלנו, יוזמה והעזה. בהרצאה נדבר על כל אלו, ועל 7 עקרונות פרקטיים ליישום חשיבה יצירתית.

כמה מילים על המרצה

רונן הוא יזם סדרתי ועסק בעברו בפיתוח תוכנה, מסחר בשוק ההון, אימון, מיתוג, שיווק ועוד.

רונן הוא המייסד ויוצר משחק העסקים FreshBiz, מחבר משותף של הספר “היזמים החדשים” שיצא לאור בארה"ב ובישראל, מרצה, ומאמן, הופיע ב TEDx עם הרצאתו "The New Game Of Business". רונן אימן מעל 15,000 איש ברחבי העולם בתחומים של חדשנות, פיתוח חשיבה יזמית, תודעה חדשה, עבודת צוות ועוד.  רונן מצליח לשזור יחד גישות חדשות לעסקים, יזמות, יצירתיות, חינוך, עיצוב ולייפסטייל.
עד היום השתתפו בהרצאה ובמשחק מעל 60,000 איש מ- 20 מדינות שונות בעולם, בניהם ארגונים וחברות כגון : תנובה,  HP, IBM, Pace University, Amdocs, מכון ויצמן, Prada, E&Y, McKinsey, ועוד..

למידע נוסף על רונן גפני

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של רונן גפני

    גלריית וידאו של רונן גפני

    צילום: אלה פרוסט