fbpx

המסע שלי לבריאות

פאולה רוזנברג


הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

הרצאות ליום האישה

ספורט בריאות ותזונה

כשעה

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

הרצאה אישית שבה פאולה תשתף על הדרך שעשתה, הפנימית מצד אחד וזו הנראית לעין מצד השני. השינוי התזונתי שעברה שהוביל למהפך כולל בחייה.

פאולה תשתף את סיפורה האישי, איך מצאה את עצמה בגיל 27 עוזבת בשנה אחת קריירה מבטיחה כעורכת דין, נישואין בני 3 שנים ואת כל מה שחשבה על עצמה. רק כאשר הגיע לתחתית, הבינה שאין לה מה להפסיד ומשם הכל השתנה וגילתה כוחות שלא ידעה שקיימים בה.

פאולה תשתף בכל הרגעים שבדרך, הטובים, הקשים וגם המאתגרים.

ההרצאה גדושה בעצות לאורח חיים בריא שגם אתם תוכלו ליישם בבית, בפשטות ובקלות.

 

 

 

המסר העיקרי של ההרצאה

הרצאה אינטימית על איך יצרה מהפך תזונתי, זוגי ומקצועי בחייה

כמה מילים על המרצה

פאולה הינה מומחית לנטורופתיה ורפואה טבעית. עד גיל 25, פאולה עבדה כעורכת דין במשרד יוקרתי ובילתה את מרבית זמנה כשהיא מלווה בתחושת כאב, עייפות ותשישות. הגילוי של התזונה הטבעית היווה נקודת מפנה בחייה שאת עוצמתה לא יכלה לדמיין מראש. השינוי בהרגלי האכילה מילא אותה באנרגיה ובמרץ ואפשר להיפטר מכאב עיקש שלא הירפה. בעקבות המהפך האישי התגבש בה הרצון ללוות אחרים במסע אותו חוותה בעצמה והיא התמסרה ללימודי רפואה טבעית ונטורופתיה.

כיום, פאולה היא מרצה מבוקשת בפורומים מקצועיים ובארגונים, יועצת קולינרית, מנחת סדנאות ומטפלת. היא נשואה לאיש התקשורת ליאון רוזנברג, יחדיו הם מנחים את תכנית הבוקר היומית "בוקר בריא" בקשת העוסקת באקטואליה, בריאות, הורות וצרכנות.

הרצאותיה מותאמות לגישות המתקדמות ביותר בעולם התזונה וצמחי המרפא כחלק מאורח חיים אפשרי לאנשים עובדים. פאולה מקפידה להציע תמיד ארגז כלים שפוי ופרקטי לאנשים שרוצים לשלב בין קריירה, משפחה, בילויים וטיפוח הגוף והנפש.

למידע נוסף על פאולה רוזנברג

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של פאולה רוזנברג

    גלריית וידאו של פאולה רוזנברג