fbpx

דרוש רץ עם נשמה

גיא בן דור


ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

ספורט בריאות ותזונה

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

מודעת אינטרנט: "דרוש רץ עם נשמה", שינתה את חייהם של גיא בן דור ואביו עופר. בזה נבבה, עיוור מלידה, רצה להגשים את החלום שלו, לרוץ, וחיפש מישהו לרוץ איתו. בין השלושה נרקמה חברות אמיצה, שהולידה חלומות אשר נראו בלתי אפשריים – לייצג את ישראל באולימפיאדה ולהגיע אל הר האוורסט.

ההרצאה מתמקדת במסרים של מנהיגות, מצוינות והגשמת חלומות.

גיא מספר את סיפורו תוך התמקדות בערכים של נחישות, עבודת צוות, יזמות ומעורבות חברתית, הצבת מטרות, התמודדות עם מצבים מורכבים, צמיחה מתוך משבר והגשמת חלומות שנראים בלתי אפשריים – לאפשריים בהחלט.

המסר העיקרי של ההרצאה

השראה לחלום רחוק ואת האמונה שגם הבלתי אפשרי – אפשרי בהחלט.

כמה מילים על המרצה

גיא הוא עו"ד ורו"ח, מרצה ודובר TEDx מוביל בישראל ובעולם בנושאי השראה, מצוינות ומנהיגות. שימש כלוחם ומפקד ביחידת העילית 669 – יחידת החילוץ של חיל האוויר

בימים אלה מסיים את לימודיו לתואר שני (MBA) בתכנית הבינלאומית קלוג-רקנאטי, של אוניברסיטת ת"א ואניברסיטת נורת'ווסטרן בארה"ב.

כמו כן, הוא משמש כיזם, מייסד ומנכ"ל ארגון 180 מעלות – ארגון חברתי לקידום, שילוב והעצמת אנשים עם מוגבלויות באמצעות ספורט. גיא יוזם ופעיל במגוון מיזמים חברתיים – חינוכיים למען אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית. ב-2009 הוא יזם  פרויקט ייחודי ופורץ דרך של קבוצות ריצה והליכה, המשלבות אנשים עם מוגבלויות ומתנדבים מלווים. הפרויקט זכה להערכתו של נשיא המדינה, שהזמין את הקבוצות של גיא למפגש מיוחד בבית הנשיא. קבוצותיו של גיא תועדו בסרט הדוקומנטרי "דרוש רץ עם נשמה", ששודר בערוץ 2.

 

למידע נוסף על גיא בן דור

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של גיא בן דור

    גלריית וידאו של גיא בן דור

    צילום: רז ליבנת