תיאור ההרצאה
מה הקשר בין מיניות לבין עוגות קצפת? האם כל מלכות היופי דומות זו לזו? מה קובע מה נרצה וכמה נרצה אותו? מה נעים יותר – להשתוקק למשהו, או לקבל אותו?
האם מערכות המוטיבציה במוח מופעלות על ידי ”עקרון העונג“ בלבד, או שיש עליהן גם השפעות אחרות וחשובות לא פחות?
בהרצאה מרתקת זו נצא למסע בעקבות הגילויים המדעיים החדשים על מערכות הרגש והמוטיבציה במוח. נלמד על המודל שבעזרתו פועלים מסרים פרסומיים ונבין איך אנחנו יכולים לשפר את חוויית הצריכה ללקוחות שלנו.