על אהבה, זוגיות והקשר לשירות לקוחות

ד"ר נדב גולדשמידט

מוטיבציה והשראה

נשים ומגדר

תרבות

שעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

כולם רוצים אהבה וזוגיות. אנשים נפגשים, מתאהבים, מתחתנים ומקימים משפחה. אך משהו מתקלקל בדרך שגורם לאחוז הגירושים בישראל לעלות כבר 10 שנים ברציפות ולעמוד על 1 מ-3 זוגות, כאשר בחלק מהערים זה מעל 50%!  מה מתקלקל? שירות הלקוחות בין בני הזוג…

בהרצאה משעשעת ומלאת תובנות, סיפורים הומוריסטיים ואפילו מודלים אקדמיים נבין:

האם זה הגיוני או נורמלי לחיות בזוגיות עם אותו גבר/אישה לאורך כל החיים?

כיצד ההבדלים בין גברים ונשים משפיעים על הקשר ביניהם?

ולמה שירות לקוחות הוא הכלי המשמעותי ביותר לאהבה, רומנטיקה ויצירת זוגיות מוצלחת!

 

המסר העיקרי של ההרצאה

שירות לקוחות הוא המפתח לזוגיות מאושרת

כמה מילים על המרצה

ד"ר נדב גולדשמידט, מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות ומרצה במרכז ללימודים אקדמיים, מעביר הרצאות וסדנאות למנהלים המסייעות במקסום הפוטנציאל הקיים בעובדים ובלקוחות. נדב התמחה בנושא ניהול השירות בלימודי הדוקטורט שלו ב-Cornell University שבארה"ב (אחת מ-10 האוניברסיטאות הטובות ביותר בארה"ב). ד"ר גולדשמידט עוסק כבר 15 שנים בהעברת סדנאות והרצאות חווייתיות בתחום חוויית הלקוחות וניהול אנשים. כמו כן, כתב חמישה ספרים, בניהם: "מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים", "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות" ו"ניהול משתקף".

בין הנושאים עליהם נדב מדבר בהרצאותיו: יצירת חוויית לקוח ממכרת ומוכרת, ניהול משתקף – הדרך למקסום פוטנציאל העובדים,  על שירות הקסום של פארק השעשועים דיסני-וורלד, כיצד יוצרים תרבות ממוקדת שירות, השילוב המנצח של דיגיטל ושירות לקוחות ועוד. ההרצאות שנדב מעביר נותנות לאנשים לחשוב בצורה קצת שונה ומעניינת על השירות שהם נותנים ללקוחות, תוך שילוב דוגמאות מעשיות מחיי היום יום וכלים אותם יוכלו המשתתפים ליישם מידית בעבודתם ולשפר את ביצועיהם.

למידע נוסף על ד"ר נדב גולדשמידט

הזמנת הרצאה









* שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


קראתי ויש אישור לתנאים

גלריית תמונות של ד"ר נדב גולדשמידט

שינוי גודל גופנים
ניגודיות