משירות לקוחות לחוויית שירות

ד"ר נדב גולדשמידט

שיווק מכירות והצגה עצמית

כלכלה וחדשנות

ניהול מנהיגות ויזמות

כשעה

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

כל חברה נותנת שירות לקוחות. אך פחות מ-5 אחוז מהחברות מספקות חוויית שירות הגורמת ללקוחות לחזור שוב ושוב ולהמליץ על החברה לאנשים אחרים.

חברות המספקות חוויית שירות מרוויחות ומצליחות יותר מחברות שמספקות שירות לקוחות.

המסר העיקרי של ההרצאה

ההרצאה תציג את הפעולות המייצרות ערך ללקוחות וגורמות להם לחלוף על פני המתחרים כדי להגיע לחברה ולהישאר נאמנים לאורך זמן.

כמה מילים על המרצה

ד"ר נדב גולדשמידט, מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות ומרצה במרכז ללימודים אקדמיים, מעביר הרצאות וסדנאות למנהלים המסייעות במקסום הפוטנציאל הקיים בעובדים ובלקוחות. נדב התמחה בנושא ניהול השירות בלימודי הדוקטורט שלו ב-Cornell University שבארה"ב (אחת מ-10 האוניברסיטאות הטובות ביותר בארה"ב). ד"ר גולדשמידט עוסק כבר 15 שנים בהעברת סדנאות והרצאות חווייתיות בתחום חוויית הלקוחות וניהול אנשים. כמו כן, כתב חמישה ספרים, בניהם: "מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים", "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות" ו"ניהול משתקף".

בין הנושאים עליהם נדב מדבר בהרצאותיו: יצירת חוויית לקוח ממכרת ומוכרת, ניהול משתקף – הדרך למקסום פוטנציאל העובדים,  על שירות הקסום של פארק השעשועים דיסני-וורלד, כיצד יוצרים תרבות ממוקדת שירות, השילוב המנצח של דיגיטל ושירות לקוחות ועוד. ההרצאות שנדב מעביר נותנות לאנשים לחשוב בצורה קצת שונה ומעניינת על השירות שהם נותנים ללקוחות, תוך שילוב דוגמאות מעשיות מחיי היום יום וכלים אותם יוכלו המשתתפים ליישם מידית בעבודתם ולשפר את ביצועיהם.

למידע נוסף על ד"ר נדב גולדשמידט

הזמנת הרצאה









* שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


קראתי ויש אישור לתנאים

גלריית תמונות של ד"ר נדב גולדשמידט

שינוי גודל גופנים
ניגודיות