תיאור ההרצאה
איך הפך בית חולים, גוף גדול, מדעי, שמדבר בשפה רפואית ועוסק במחלות ואפילו בחיים ומוות לאחד הארגונים המדוברים בישראל?
במשך 12 שנה מנהל אבי שושן את הדוברות של המוסד הרפואי המפורסם בישראל ובעל שם עולמי.
בזמן זה, הוא בנה עמוד פייסבוק ששבר את הרשת עם למעלה מ-100,000 אוהדים, אחראי על כמה מהסיפורים הגדולים שהיו שיחת היום של מדינה שלמה ומנהל את הדוברות של בית החולים שניצב בחזית הטיפול בנגיף הקורונה.
מה הסוד לפוסט ויראלי? כיצד מנהלים הסברה בעולם הטוויטר?
איך מצליחים להשתלט על הכותרות גם כשמדובר במחקר מדעי מורכב או סיפור אנושי קטן?
מה הטיפ לזיהוי משבר עוד טרם קרה וכיצד מצליחים אפילו למנף אותו לטובת המוסד?
ממה צריך להיזהר רגע לפני שמצייצים ברשתות החברתיות?
מדוע הקורונה היא גם הזדמנות ואיך דרכה סיפרנו מאיכילוב לעולם את הסיפור של מדינה שלמה.