תיאור ההרצאה
כיום, לא מספיק להציג תוצאות עסקיות או לעשות את רשימת המשימות שלי מצוין כדי להתבלט ולהשיג את מטרותיי, הן ברמה האישית והן ברמה העסקית. בין אם מדובר בחיפוש עבודה, רצון לקידום, פתיחת עסק עצמאי או שיווק של החברה שלי, אנו נדרשים להכיר את עצמינו ולהיות מסוגלים להעביר לאחר מי אנחנו ומה הייחודיות שלנו, מה הערך שאנחנו מביאים ולמה כדאי לו להעדיף אותנו על פני אחרים.
התשובה לכל השאלות הללו היא בדיוק כמו התשובה לשאלות על מותגים מצליחים ואהובים. למה אנחנו בוחרים באפל או באאודי? למה אנחנו מאמינים לדו"ח של חברת מקינזי או קונים עוגיות אוראו ושוקולד פרה? הכל קשור להצעת ערך ולתקשור שלו החוצה. בעצם, למיתוג.
בהרצאה יוצאת דופן זו, רבקה מביאה מניסיונה העשיר בחברות רב לאומיות כמו G&P, בנק הפועלים ו – Google, כדי לתת פרספקטיבה רעננה על עולם העבודה החדש ועל תפקידנו בהובלת החיים שלנו והקריירה שלנו, על האיכויות שלנו והחוזקות שלנו ועל כל מה שאנחנו טובים בו יותר מרובוטים או בינה מלאכותית.
- ניתן לקיים סדנא בת 7 שעות בנושא