הדרך ליצירת חוויית לקוח דיגיטלית

ד"ר נדב גולדשמידט

שיווק מכירות והצגה עצמית

כלכלה וחדשנות

ניהול מנהיגות ויזמות

כשעה

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

בשנים האחרונות, הדיגיטל הפך להיות חלק אינטגרלי ממערך השירות – מטכנולוגיה בשירות עצמי, דרך רשתות חברתיות ושימוש ב-Customer Analytics ועד בוטים. לקוחות רוצים שירות דיגיטלי כי זה זמין ונוח. חברות רוצות לאמץ שירות דיגיטלי כי זה יעיל ומקטין עלויות. למרות זאת, השירות הדיגיטלי ברוב החברות אינו חוויתי, דבר שמוביל לתסכול והפסדים.

המסר העיקרי של ההרצאה

להציג עקרונות ליצירת חוויה דיגיטלית שהלקוחות יהיו שמחים לקבל ולהשתמש.

 

כמה מילים על המרצה

ד"ר נדב גולדשמידט, מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות ומרצה במרכז ללימודים אקדמיים, מעביר הרצאות וסדנאות למנהלים המסייעות במקסום הפוטנציאל הקיים בעובדים ובלקוחות. נדב התמחה בנושא ניהול השירות בלימודי הדוקטורט שלו ב-Cornell University שבארה"ב (אחת מ-10 האוניברסיטאות הטובות ביותר בארה"ב). ד"ר גולדשמידט עוסק כבר 15 שנים בהעברת סדנאות והרצאות חווייתיות בתחום חוויית הלקוחות וניהול אנשים. כמו כן, כתב חמישה ספרים, בניהם: "מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים", "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות" ו"ניהול משתקף".

בין הנושאים עליהם נדב מדבר בהרצאותיו: יצירת חוויית לקוח ממכרת ומוכרת, ניהול משתקף – הדרך למקסום פוטנציאל העובדים,  על שירות הקסום של פארק השעשועים דיסני-וורלד, כיצד יוצרים תרבות ממוקדת שירות, השילוב המנצח של דיגיטל ושירות לקוחות ועוד. ההרצאות שנדב מעביר נותנות לאנשים לחשוב בצורה קצת שונה ומעניינת על השירות שהם נותנים ללקוחות, תוך שילוב דוגמאות מעשיות מחיי היום יום וכלים אותם יוכלו המשתתפים ליישם מידית בעבודתם ולשפר את ביצועיהם.

למידע נוסף על ד"ר נדב גולדשמידט

הזמנת הרצאה









* שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


קראתי ויש אישור לתנאים

גלריית תמונות של ד"ר נדב גולדשמידט

שינוי גודל גופנים
ניגודיות