fbpx

ברוכים הבאים לעולם החדש

אריאלה דניאלי


הרצאות אונליין

חדשנות ובינה מלאכותית

תקשורת עיתונות וספרות

שיווק מכירות והצגה עצמית

כשעה

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

איך מתמודדים בעולם מלא אי ודאות בו אנו מוצפים במידע? הטכנולוגיה שאנו מאמצים היום כבר לא רלוונטית למחר. בשביל להתמודד צריך להכיר את העולם בו אנו חיים.

בהרצאה  סוקרת אריאלה את המגמות החמות היום בשוק מנקודת מבטו של הצרכנים. איך לדבר איתו, באילו כלים, מה נדרש לשפר בכלים כמו צ׳ט בוט כדי שהצרכן ירגיש שהוא מדבר עם בן אדם אמיתי ולא מכונה. מה החשיבות של פרסונליזציה ומדוע כדאי לחברות להתאים את עצמן לסדר היום של הצרכן, מדוע כדאי להפוך למומחה בתחום בו אתה עוסק, למה כל דבר הופך להיות קומרס ואילו חפצים הזויים הופכים להיות קופה, איך מקדימים את הדיאלוג עם הצרכן ומייצרים לו צורך עוד לפני שהוא מבין מה הוא רוצה ואיך מייצרים מערכות יחסים לאורך זמן הצרכנים.

ההרצאה משלבת מגוון רחב של דוגמאות חדשות ולוהטות מעולמות הטכנולוגיה, ביג דאטה וחדשנות שיש היום והמשתתפים יצאו עם כלים רלוונטיים עבור הארגון על מנת שיוכל לייצר דיאלוג טוב יותר עם הצרכנים שלו.

 

משפט מנצח

שילובים זה שם המשחק בדיאלוג עם הצרכן החדש. לדעת להציע לו מגוון פתרונות ולא דרך אחת לנהל דיאלוג עם המותג האהוב עליו.

המסר העיקרי של ההרצאה

בעידן של חדשנות בלתי פוסקת צריך לדעת לזהות ולזקק מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לליבו של הצרכן.

 

כמה מילים על המרצה

אריאלה דניאלי, יועצת לחדשנות. במסגרת תפקידה אריאלה מלווה ארגונים בפיתוח ושיווק של מודלים עסקיים חדשים. אריאלה היא בעלת רקע עשיר בשיווק ופיתוח מוצרים בחברות מובילות במשק כמו תנובה, שטראוס, יוניליוור ובזק בינלאומי. אריאלה חיה ונושמת את הרשת וכותבת באופן קבוע על חדשנות. כמו כן, אריאלה מרצה על חדשנות דיגיטלית באיגוד השיווק הישראלי, בבינתחומי, במכללת דיגיטאלנט ובחברות ברחבי הארץ.

למידע נוסף על אריאלה דניאלי

    הזמנת הרצאה









    * שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    קראתי ויש אישור לתנאים







    גלריית תמונות של אריאלה דניאלי

    גלריית וידאו של אריאלה דניאלי