fbpx

במוחו של גאון שיווק

ד"ר יניב לויתן

ניהול ומנהיגות

הרצאות אונליין

מוטיבציה והשראה

כלכלה וחדשנות

שיווק מכירות והצגה עצמית

60 דקות

עברית, אנגלית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

שיווק גאוני מצליח לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים, באופן כזה, שמלאכתו של איש המכירות הופכת לכמעט מיותרת.
משווקים גאונים יודעים כיצד לגרום ללקוחות להעדיף את המותג שלהם, לשלם הרבה יותר עבורו ולפתח אליו נאמנות קיצונית.

כיצד עושים זאת? ההרצאה מציגה את אסטרטגיות השיווק של חברות פורצות דרך בתחום: טסלה, אמזון, מיקרוסופט ועוד.
בהרצאה נלמד כיצד טסלה מצליחה לנצל כל הזדמנות כדי ליצור לעצמה תועלת שיווקית ואפילו להפוך משברים להזדמנויות.
נבחן את האופן שבו מותגים מטפחים ומתחזקים קהילות ומה חשיבותה של הקהילה לטובת שיווק ומכירות.
נעמיק בטכניקות ההמחרה של מותגי העל ונבין כיצד ניתן להשפיע על הלקוחות דרך שימוש בכלים פסיכולוגיים.

בעידן שבו התחרות עזה במיוחד ויצירת בידול הופכת לאירוע מאתגר, נבין את משמעות המושג Cosumer Obsession והשלכותיו.

משפט מנצח

מה עומד מאחורי מנגנוני השיווק של החברות המובילות בעולם?

איך נוכל להשתמש בכלים אלו בעצמנו?

המסר העיקרי של ההרצאה

גאוני השיווק יודעים לשכנע את הלקוחות באופן כזה הדורש מינימום השקעה ומייצר מקסימום נאמנות!

כמה מילים על המרצה

 

ד״ר יניב לויתן, מומחה בינלאומי ללוחמת מידע ושיווק דיגיטלי ומרצה מצטיין בטכניון. בנוסף לתפקידיו באקדמיה, ד״ר לויתן הינו יועץ בעל נסיון רב במגזר הפרטי והציבורי. כמרצה בעל נסיון של יותר מ 1000 הרצאות, הרצה לפני הפורומים הבכירים במדינה: מפורום מטכ״ל, דרך הנהלות הבנקים ועוד.

כמו כן, חיבר את הספר ״לחץ כאן! סודות ההשפעה העסקית באינטרנט״ שהתפרסם בהוצאת עם עובד.

למידע נוסף על ד"ר יניב לויתן

הזמנת הרצאה









* שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


קראתי ויש אישור לתנאים






גלריית תמונות של ד"ר יניב לויתן

גלריית וידאו של ד"ר יניב לויתן

צילום: Picmonkey

שינוי גודל גופנים
ניגודיות