תיאור ההרצאה
שיווק גאוני מצליח לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים, באופן כזה, שמלאכתו של איש המכירות הופכת לכמעט מיותרת.
משווקים גאונים יודעים כיצד לגרום ללקוחות להעדיף את המותג שלהם, לשלם הרבה יותר עבורו ולפתח אליו נאמנות קיצונית.
כיצד עושים זאת? ההרצאה מציגה את אסטרטגיות השיווק של חברות פורצות דרך בתחום: טסלה, אמזון, מיקרוסופט ועוד.
בהרצאה נלמד כיצד טסלה מצליחה לנצל כל הזדמנות כדי ליצור לעצמה תועלת שיווקית ואפילו להפוך משברים להזדמנויות.
נבחן את האופן שבו מותגים מטפחים ומתחזקים קהילות ומה חשיבותה של הקהילה לטובת שיווק ומכירות.
נעמיק בטכניקות ההמחרה של מותגי העל ונבין כיצד ניתן להשפיע על הלקוחות דרך שימוש בכלים פסיכולוגיים.
בעידן שבו התחרות עזה במיוחד ויצירת בידול הופכת לאירוע מאתגר, נבין את משמעות המושג Cosumer Obsession והשלכותיו.