תיאור ההרצאה
ב-1969 התקיים פסטיבל המוזיקה ששינה את פניו של דור שלם. הפסטיבל היה לא רק אירוע המוזיקה המשמעותי ביותר עובר דור "ילדי הפרחים" אלא אירוע תרבותי חברתי שאת אדוות ההשפעה שלו ניתן לחוש עד היום.
היום, 51 שנה אחרי, ובאמצעות חומרי ארכיון של הפקת הפסטיבל, אפשר ללמוד מאותו פסטיבל שעורים חשובים שיכולים לשרת אותנו דווקא עכשיו, ביצירתו של עולם חדש.
אנחנו נמצאים כעת בפתחה של מציאות חדשה, מציאות שמחייבת אותנו לעצב מחדש מודלים חדשים של יזמות, עסקים, קהילתיות, תקשורת ועוד.
פסטיבל וודסטוק מהווה השראה ומודל ליכולת שלנו לבצע שינויים אלו. השילוב בין מוזיקה, הוויה, כוונה, ניהול מוצלח, התמודדות עם משברים, חשיבה יצירתית יוצאת דופן, והיכולת לייצר תחושת קהילה חזקה, אפשרה את הצלחתו של הפסטיבל מעבר לכל ציפייה מוקדמת. מניתוח התהליכים והמהלכים שהובילו להצלחת הפסטיבל, אפשר לגזור תובנות והבנות שיכולות לסייע לנו בבניית המודלים העסקיים והחברתיים שנדרשים בעולם החדש.
במהלך המפגש מפרק ומנתח רונן את הסרט ומעלה לדיון את השעורים שאפשר ללמוד ממנו.
מבין הנושאים שעולים במהלך המפגש:
- יזמות בעולם החדש
- היכולת לבנות מרחב של תדר גבוה
- למידה תוך כדי תנועה
- תקשורת מקדמת
- רתימה של לקוחות
- שיווק נישתי
- בניית קהילות
- פתרון בעיות בסביבה של חוסר ודאות
*ניתן גם להזמין את תוכן ההרצאה כסדנה – חווית תוכן של בין שעתיים ל-4 שעות (בגרסה הפיזית) של מסע המשלב קטעי ארכיון מהפסטיבל, שיחה, למידה, מוזיקה ותודעה חדשה.