Install Pixel Base Code The pixel base code tracks activity on your website, providing a baseline for measuring specific events. Copy the base code below and paste it between the header tags on every page of your website:

איך מחברים בין שיווק למילים?

גלית אקרמן ברש

שיווק מכירות והצגה עצמית

מוטיבציה והשראה

תקשורת עיתונות וספרות

60 דקות

עברית

ללא הגבלה

תיאור ההרצאה

הכל מתחיל ונגמר בתקשורת. עם הלקוחות שלנו, עם העובדים שלנו, עם הקולגות שלנו.

זה ידוע וברור ואין כיום ארגון שלא משקיע בכך משאבים רבים ועדיין, במציאות היומיומית אנחנו מתמודדים עם הצפה (שלעיתים מרגישה כמו התקפה) בצורה של מבול מסרים כתובים: מיילים, הודעות ווטסאפ, ניוזלטר, ידיעון פנימי ועדכונים שוטפים.

אז איך אפשר לבלוט בתוך ים המסרים?

איך גורמים לעובדים שלנו לפתוח ואפילו לקרוא את מה שאנחנו כותבים?

אני מאמינה שמי שמצליח לנהל שיחה בשפה תקינה, יכול גם לכתוב. עכשיו הכל שאלה של רצון ואימון. בשנה האחרונה, העברתי הרצאות לעיריות ומועצות מקומיות, לצוותי חינוך ומזכירי ישובים, לבעלי עסקים קטנים ולארגונים ושיתפתי איך אפשר בפשטות לארוז במילים את מה שאנחנו עושים ומתי ולמה זה עובד.

משפט מנצח

"Marketing is no longer about the stuff that you make but about the stories you tell"

-Seth Godin-

המסר העיקרי של ההרצאה

להפסיק לכתוב הסברים ולהתחיל לכתוב סיפורים, לכתוב למישהו אחד ולא לקהל מטרה, לא לדלג על הפרטים הקטנים ולכתוב בשפה מדוברת.

כמה מילים על המרצה

גלית מגיעה מעולם השיווק עם ניסיון בתפקידי מפתח.
בשנים האחרונות מלווה גלית עסקים וארגונים בכתיבת ערכים וסיפורים שיווקיים, ומלמדת כלים בכתיבה תקשורתית, בדרך כנה וטבעית ומשוחררת מתבניות.

החיבור בין עולם השיווק ממנו הגיעה לייעוץ הארגוני והכתיבה מאפשר לה לפתח את היכולת של עוד ועוד אנשים ועסקים, לכתוב בשפה מדוברת, לעובדים, ללקוחות ולעצמם.

גלית בעלת תואר ראשון בשיווק ותואר שני בייעוץ ארגוני, מרצה ומנחה סדנאות לכתיבה שיווקית ואנושית, מנהלת קהילה לאימוני כתיבה ובעלת הבלוג "מילה שלי".

למידע נוסף על גלית אקרמן ברש

הזמנת הרצאה









* שדות מסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


קראתי ויש אישור לתנאים

גלריית תמונות של גלית אקרמן ברש

צילום: עדי הלמן

שינוי גודל גופנים
ניגודיות