fbpx

תהליך אישי לבנית הרצאה

העבודה שלנו מפגישה אותנו בכל פעם מחדש עם מרצים שעושים לנו את הטוויסט הקטן הזה, לנו ולקהל שלהם. הם מגיעים עם סיפור שיש מאחוריו חיים. חיים מקצועיים, חיים של השראה, חיים של כתיבה או יצירה, חיים של עשייה מיוחדת במינה, חיים שיש בהם סערות ודרמות. בכל הרצאה יש טוויסט בעלילה – אפקט שיוצר שינוי. זוהי בעיננו המשמעות של הרצאה מוצלחת. היכולת לקחת את מה שאספנו בחיים – המקצועיים והאישיים, ולאגד את התובנות לכדי סיפור מדויק, שממנו מישהו לוקח הלאה לחיים שלו. כך זה מתגלגל.

התהליך של ליווי בבנית הרצאה הוא תהליך מקצועי המשלב פיתוח אישי, בניית מסר ממוקד שתואם לך, בניית מבנה להרצאה, מצגת המלווה את ההרצאה ועבודה על עמידה נכונה מול קהל.

בניית הרצאה טובה דורשת יציאה למסע משותף ועמוק על מנת לייצר מסר מהלב אותנטי לקהל המשתתפים מצד אחד ותהליך משמעותי של התפתחות ברמה האישית עבורך מהצד השני.

תהליך הליווי

  1. לימוד מעמיק וחקירה ראשונית בנוגע למיקוד בתכנים שלך, הקשר לתשוקה ולערך שאתה רוצה לתת לקהל. שלב זה יתקיים ברובו בכתיבה ושאילת שאלות עד לגיבוש מבנה ההרצאה.
  2. הגדרת קהל היעד, זיהוי הכאב של הקהל ומתן ערך מותאם.
  3. פיצוח מבנה ההרצאה ובניית תוכן, כולל הגדרת המטרות והערך שיקבל הקהל.
  4. בניית התמה המרכזית והגדרת הפואנטה. בניית גוף ההרצאה הכוללת תובנות והנעה לפעולה של הקהל.
  5. בניית מצגת המלווה את ההרצאה ומותאמת באווירה ובאנרגיה לנושא ההרצאה ולקהל (לא כולל עיצוב).
  6. הצגה – תרגול עמידה מול קהל הנחיה והדרכה לגבי עמידה מול קהל והעברת ההרצאה (לפחות 2 מפגשים) יהיה דרוש תרגול ואימון גם באופן עצמאי.